Evenol Skrevet November 15, 2015 Skrevet November 15, 2015 (endret) En bekjent som jobber på Bavaria kan sikkert hjelpe deg på kveldstid hvis du bor i området. Edit: Har fjernet telefonnummer til min bekjent da han fikk mye telefoner. Ved seriøs behov for hans hjelp så kan dere ta kontakt på PM. Endret Februar 2, 2016 av Evenol
Shattered Skrevet November 15, 2015 Skrevet November 15, 2015 Kjørte i vinter gamlingenes Nissan sunny 1.6 autolat. Den hadde samme problem, gått 100-130 000 en plass, husker ikke riktig. Den føltes ikke noe god, turtallet droppa med 100 rpm ca av gangen, uansett om det var i 110 på e18 eller om det var i 80. Kunne en flush ha hjulpet? De har ikke bilen lenger nå.
robinndahood Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 Hei. Skal tilbake på fredag i neste veke. Då er det verksmesteren som skal sjekke ut bilen. Skal gi ein ny tilbakemelding etter at det har fått sett på den. Har verkstedet fått sett på bilen din igjen?
Rollaug Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Hei ja. Då har verksmesteren på Automatservice fått tatt seg ein prøvetur med bilen. Eg må presisere at eg ikkje har peiling på bil så eg berre gjengir det han sa til meg. På min girkasse 525xd e61 så er det halvgir mellom gira. Når eg fekk overhaling av girkassen så monterte dei også eit forsterkningskit. På dette er det nokre stivare fjøyrer inne i girkassen. Så då vil eg merke betre når bilen ligg på desse halvgira og girskifte mellom lave gir. Så det var ikkje noko unormalt. Men ein ofra litt mjuk giring slik at girkassen skal vare lenger og tåle meir. So no må eg berre venne meg til nye giringen og slutte å innbille meg at noko er gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå