Scampi Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Altfor lenge siden jeg har vært på forumet, men nå som jeg har handlet ny vogn måtte det bli en post.Jeg som ikke engang var på seriøs utkikk etter bil...Jeg har per i dag en E38 728i og tanken var en dag å prøve X5 eller kanskje en F10/11. Så dukket denne muligheten opp og jeg angrer ikke et sekund!Tenker jeg skal holde den veldig original, kanskje litt forsiktig toning av siderutene og bakruten. Av utstyr vil jeg si den har det jeg trenger, men adaptiv cruise og annet smått hadde vært fett, i alle fall for skrytens skyld.DAB prøver jeg å finne en fin løsning på som kan integreres i iDrive.Den har følgende: 1CB CO2 CONTENT2BX LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 253/MB2VH INTEGRAL ACTIVE STEERING229 DYNAMIC DRIVE248 STEERING WHEEL HEATING255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL3AG BACKUP CAMERA302 ALARM SYSTEM316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL320 MODEL DESIGNATION, DELETION356 CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL4UR AMBIENT LIGHT415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW428 WARNING TRIANGLE430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS5AD LANE DEVIATION WARNING5DK SIDE VIEW CAMERA508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)524 ADAPTIVE HEADLIGHTS6AA BMW TELESERVICES6AB CONTROL TELESERVICES6FL USB-/AUDIO INTERFACE6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL610 HEAD UP DISPLAY612 BMW ASSIST614 INTERNET PREPARATION615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION616 BMW ONLINE620 VOICE INPUT SYSTEM633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.698 AREA-CODE 27SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH7U9 DELETION BMW SERVICE INCLUSIVE8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE8SP COP CONTROL8S8 COUNTRY SPEC.NAVI CONTROL (ACC)801 GERMANY VERSION863 EUROPE/DEALER DIRECTORY879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATIONSeries options No. Description 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION4B7 FINE WOOD TRIMM FINELINE HIGH GLOSS423 FLOOR MATS, VELOUR548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM851 LANGUAGE VERSION GERMAN På bildet står den med 18" originale BMW-felger, på sommer ruller den på 20" originalt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 (endret) Gratulerer med FEEEEET bil! Prøvekjørte en 730D for ikke så lenge siden, det er en skikkelig kjøremaskin! Endret Oktober 21, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Gratulerer med FEEEEET bil! Prøvekjørte en 730D for ikke så lenge siden, det er en skikkelig kjøremaskin! Takk for det! Absolutt en milsluker, og personlig synes jeg den dytter ganske bra. Forrige 7-serien min var min første bil med større motor enn rekkefirer og lyden der var himmelsk. Denne har litt mindre kul lyd, men mer dytt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Sleng ut noen interiør bilder hva slags sommerfelger fikk du med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Gratulerer med nydelig bil og flott motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Grattis Takk! Sleng ut noen interiør bilder hva slags sommerfelger fikk du med bilen? Det kommer flere bilder så fort jeg får mulighet...det er som regel mørkt når jeg er i bilen På sommer er det Style 253, 275-35-18" bak, det er helt greit. De tåler _kanskje_ kommende sesong, så jeg er så mått på dekkjakt. Gratulerer med nydelig bil og flott motor! Takk for det! Synes denne skyver helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Gikk gjennom alle papirene som fulgte bilen, og det var en del. Første eier var BMW selv, og tidligere eier kjøpte den for to år siden. Han har også tatt samtlige servicer på merkeverksted. Siste service og PKK-godkjenning var knappe uker før jeg kjøpte bilen. Det er med andre ord komplett servicehefte og det skal jeg fortsette på Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå