Khaugen Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 Noen som har noe tips om hvordan jeg skal feste basskassa baki ? har fått tak i en som på bilde under her men usikker på hvordan jeg skal feste den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 å få festa den ja! ja nei nå spør du godt trur jeg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 hahah ja fundere fælt på hvordan jeg ska få den til å bli der uten å flytte seg men å være lett å få ut siden den står over batteriet ett lite bilde av sånn den er nå ny fanger ligger klar til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 her er anlegg prosjekte hvertfall skal trekke kassa i stoff og legge nytt gulv som ser bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Kan bli bra det der! Kommet på en god løsning for montering og avtagbarhet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 har fått noen tips om kraftig borrelås men litt usikker enda høres så simpelt ut haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 mangler fortsatt å senke bak å justere bittelitt forran og selfølgelig ei hefftig polering men det blir ikke helt enda ny fanger er ikke satt på enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Space ut foran og bittelitt lavere så blir det fin fitment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 sitter alt 15mm forran så det får holde, men har fått senka bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 (endret) Endret April 1, 2016 av Khaugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Skulle ut å starte bilen idag, der var det NULL trykk på clutch pedalen... så den har blitt borte iløpet av natta! noen som har no forslag ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 (endret) Kjempepen E36! Disse med oransje blink og hvite felger syns jeg er utrolig passende! Angående clutch så har du sikkert fått lekkasje på slavesylinderen. Jekk opp bilen, og sjekk der slaven går inn i kassa, selve slavesylinderen og slanger/linjer til pumpa samt reservoar for oljelekkasjer. Endret April 10, 2016 av Nyheim BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 (endret) Ikke hatt så mye med clutch å gjøre selv, men som Nyheim skriver over her, høres slavesylinderen ganske fornuftig ut å sjekke i dette tilfellet Endret April 10, 2016 av BjornarHS Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 da er bilen på veien igjen og clutch som funker! vi bytta først slave men ble ikke bedre så bytta pumpa til selve pedalen, og etter MYE lufting så funka det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 Da er det litt kje oppdatering! på fredag så krasja jeg bilen.. kom på E6 og rakk rett å slett ikke å bremse fordi E6 plutslig sto stille! smalt rett i midtrabatten og bilen forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå