Daniel. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 De skal vel lyse gjevnt utover hele? Flott bil forresten Flott å se at noen fortsatt velger manuell. Ser ikke så mange E60/E61 med det. øystein andre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 (endret) De gs lyktene er en vits! Kan ikke sammenlignes med org lci baklys som bildet over her ville klagd til gs ang. pulsering, skal ikke være sånn. Endret November 15, 2015 av Jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Vel det er vel ikke puls heller, det er vel mere blinking når dem virkelig får skuddet, sånn at det er plagsomt å se på når en ligger bak rett å slett Så lenge jeg kjører med fultlys, spredere, da holder dem jamt, eller når jeg trår på bremsepedalen, men sånn nytter det jo ikke å ha det Å siden det er dioder hele veien inn mot glødepæra, så skulle en tru hele lampa burde lyse ?? (som den over her) Åså ser jeg at det er 2 dioder helt på sia av lykta å, dem lyser heller ikke Næi, jeg får ta meg en tlf i mårra å se hva dem sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 (endret) Da har jeg snakka med GS sender lyktene i retur i dag ikke no spm en gang fikk også en god pris på et anna sett dem har Endret November 16, 2015 av øystein andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Nydelig bil! Fett med manuell Skulle hatt vanlige facelift baklykter, men.. Enig, følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Ja, da harn fått seg nye termostater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 (endret) Fin E60 i riktig farge . Gratulerer Endret November 17, 2015 av Arnie1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Takk Ja, fargen har et utrolispill i seg, alt fra dyp blå til lilla til sort til koksgrå gleder meg til sola kommer fram å bilen er gulle rein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Da ha jeg fått nye lykter fra GS dette ble en del penere, samtidi som at dem virket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Litt dårlige mobilbilder, men dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Tatt en vårvask på bilen, noe ru i sidene, så her må taest en skikkelig shine 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå