Jørgen Lie Skrevet November 5, 2015 Forfatter Skrevet November 5, 2015 Hvor holder du til da? Er på havet for tiden. Ligger til kai i Kalvåg og losser sild......om jeg har lyst til å være hjemme å ribbe bil i stedet??? JAAA!!! Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet November 7, 2015 Skrevet November 7, 2015 Lenge har du igjen nå? Er du ute sammen med rein Sindre denne gangen? Sent from my iPhone using Tapatalk
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Snartur hjemme nå, så får se om det skjer noe etterhvert:) Nei, er på fiskebåt jeg, han er vel på supply?
Freakshow Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 det er nice! du er det ja! nei har ikke peiling jeg xD veit bare at dere kjenner hverandre, han nevnte det så regna med dere jobba sammen
Jørgen Lie Skrevet November 11, 2015 Forfatter Skrevet November 11, 2015 Mere enn jeg vet Traff han en gang da han skulle kjøpe E91`n min, men d gikk i vasken... Da har man fått bestilt litt deler fra KOED, som er på vei Pakninger og div til vipperutene og ny frontplate Har ikke fått ribbet mere enda, men håper på å få gjort noen innsatser til før julestria går inn for fult
rakett Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 var millimeter unna å kjøpe denne bilen for 6 år siden (2009). Var og så på den... Da sto det S50 med rådebank i den Fin bil, lykke til med prosjektet
patrikskauen Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Gleder meg til å se hvordan denne blir! Her skal det følges med
Freakshow Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Mere enn jeg vet Traff han en gang da han skulle kjøpe E91`n min, men d gikk i vasken... Da har man fått bestilt litt deler fra KOED, som er på vei Pakninger og div til vipperutene og ny frontplate Har ikke fått ribbet mere enda, men håper på å få gjort noen innsatser til før julestria går inn for fult haha åja blir bra med nye deler da! blir vel mye bilde oppdateringer når du kommer deg hjem?
Jørgen Lie Skrevet November 11, 2015 Forfatter Skrevet November 11, 2015 Blir oppdatering så snart jeg får tid til å gjøre noe ja Er hjemme, men holder på om bord å skifter pumper på et gir på hovedmotoren. Så solgte jeg E91 i dag, så da må man vel finne noe annet å bruke også. Men neste på lista er å ta ut interiør, demontere lykter, og deretter hive ut motor, om det er klart til karosseriverkstedet å ta i mor den Har bestemt meg for ikke å stresse, sånn at man ikke går lei, men gjøre ting i eget tempo, og gjøre det skikkelig:)
Freakshow Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 okey, når går du på fri da? gratulerer med salg da! ^^ hva bilr neste? jada ta det i ditt tempo så slepper du bli lei og miste motet! ^^
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2015 Forfatter Skrevet November 12, 2015 Over helga:) Ser ut som om det blir F11 M-Sport Har hatt annenhver gang med 3 og 5-serie siste 5 årene, så da er d 5`er som står for tur igjen nå Venter bare på at en kompis skal få tid til å se på den for meg, så jeg slipper å kaste bort tid og flybilletter på noe jeg kanskje ikke tar med hjem Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet November 12, 2015 Skrevet November 12, 2015 Over helga:) Ser ut som om det blir F11 M-Sport Har hatt annenhver gang med 3 og 5-serie siste 5 årene, så da er d 5`er som står for tur igjen nå Venter bare på at en kompis skal få tid til å se på den for meg, så jeg slipper å kaste bort tid og flybilletter på noe jeg kanskje ikke tar med hjem Det blir digg! Såpss ja! Spanderer på seg ja greit å vite pm det er verdt turen eller ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Jørgen Lie reagerte på dette 1
Frode D Skrevet November 15, 2015 Skrevet November 15, 2015 F11 er flotte biler. Har lyst på det selv når det er tid for å selge E92'en en gang i fremtiden. Blir spennende å følge med på e30'en også selvfølgelig. Det er kanskje nevnt før i tråden, men har du bestemt deg for lakk? Om det blir samme farge eller om denne også blir rød?
Jørgen Lie Skrevet November 18, 2015 Forfatter Skrevet November 18, 2015 Det blir ikke F11..[emoji56] Den som kompisen min sjekka ut var så som så. Men det blir noe annet nytt på fredag slik d ser ut nå Har ikke bestemt meg for lakk. Har prøvd å sett litt på andre E30-farger, men egentlig ikke funnet noe som er "wow, DEN skal jeg ha", samt at de er jo til en hvis grad vanlige alle sammen. Jeg har lyst til å skille meg litt ut [emoji56] Rød er aktuelt, men også uaktuelt, siden mine to forrige har vært rød. Sååå, vi får se. Jeg kommer nok til å forske litt på andre BMW-farger før jeg tar beslutningen. Som sagt før synes jeg sølv/sølvgrå er ræva kjedelig.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå