Trønderboy Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Kan noen forklare meg hva som er forskjellen på en e46 preface og facelift 320d? tenke og kjøpe meg en e46 320d og da lurte jeg på hva som er forskjellen på preface og facelift? hva bør jeg passe på når jeg skal kjøpe disse bilene og hva er forksjellen på motorene i faceliften og preface, skjer at noen har 136 hk (tar jeg feil nå) og noen har 150hk? noe mere jeg bør bare ops på, helt ny på e46 siden. kom gjerne med tips, setter pris på det
awt Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Pre-facelift: Facelift: Faceliften kom september 2001, så alle 2002-modeller og nyere er facelift.
Trønderboy Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Pre-facelift: Facelift: Faceliften kom september 2001, så alle 2002-modeller og nyere er facelift. Takk, kan se forksjellene, veit du hva som er forksjellen på disse to facelift bilene? da tenker jeg på lytene? veit du noe om motorene å? hva som er forskjellen der? Bilde tok jeg fra finn. så vist eier ser dette så lånte jeg det der
awt Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Den nederste har M-pakke, ellers er de like (med unntak av karosseriet naturligvis). Motorer får noen andre svare på.
Trønderboy Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Den nederste har M-pakke, ellers er de like (med unntak av karosseriet naturligvis). Motorer får noen andre svare på. åja, men syns det er forksjell på lykten æ, fordi den faceliften du har linka har halogen langlys mens den jeg linka har xenon langlys? det som er forksjellen på lyktene? setter pris på den informasjonen jeg kan få, så takk for hjelpen
awt Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Den øverste har halogen og den nederste xenon ja. Hvorvidt det er vanlig xenon (kun nærlys) eller bi-xenon (nær- og fjernlys) klarer jeg ikke å se, men bi-xenon er ikke så veldig vanlig på e46.
Reef89 Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 (endret) Lyktene er også fysisk forskjellig da preface har løst blinklys, men facelift har blinklys sammen med hovedlykten. Den du har linket til har vel ikke xenon langlys, men xenon nærlys. Man kunne også få xenon nærlys på preface. Litt teknisk info.http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Endret November 1, 2015 av Reef89
awt Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Facelift sedan har løst blinklys den også (noe man ser tydelig på bildene), det er bare facelift coupé og cab som har hel lykt. vegard89 reagerte på dette 1
Trønderboy Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 åja, men syns det er forksjell på lykten æ, fordi den faceliften du har linka har halogen langlys mens den jeg linka har xenon langlys? det som er forksjellen på lyktene? setter pris på den informasjonen jeg kan få, så takk for hjelpen hva er forksjellen på den uten linse (den awt linka) og den jeg linka som har linse? forksjellen ;P
Reef89 Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 det er bare facelift coupé og cab som har hel lykt. Stemmer det.
Reef89 Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 (endret) hva er forksjellen på den uten linse (den awt linka) og den jeg linka som har linse? forksjellen ;P Forskjellen er at den grå ikke har xenon, men halogen, mens den blå har xenon, derfor linse. Endret November 1, 2015 av Reef89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå