Gabz Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Hei! Skal etterhvert designe en kasse til en subwoofer og vil gjerne ha en enkel måte å sette det opp på. Har alle målene. Har sett at mange bruker software til å lage en digital kasse. Noen tips til enkle og greie metoder å få dette gjort? Har Mac og ingen penger å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Google sketchup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Skal teste den, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Nei, det skjønte jeg ikke mye av Tar heller og betaler Julian Sommer for å gjøre det, når enn jeg får råd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Hvor skal du ha kassa?[emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Inntil seteryggen i touringen min Fra sidevegg til sidevegg. Fram til der sprekken til gulvplaten begynner, slik at den fortsatt kan løftes. Også akkurat høy nok til å gå under rollo. Har skrevet ned alle målene, vil bare ha en digital blueprint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassitude Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Inntil seteryggen i touringen min Fra sidevegg til sidevegg. Fram til der sprekken til gulvplaten begynner, slik at den fortsatt kan løftes. Også akkurat høy nok til å gå under rollo. Har skrevet ned alle målene, vil bare ha en digital blueprint. jeg kan ta og lage /designe den i sketchup for deg ? sitter selv og sliter med og bestemme meg for bandpass 4th order eller porta... (sedan e46) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Skal selge bilen nå, så venter med noe anlegg til jeg har kjøpt ny. Ellers takk for tilbudet! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå