Chrisrobol Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Bra tråd og nydelig bil, følger!! "Artig" å se at det ikke bare er jeg som har uflaks.. Ifjord på denne tiden skaffa jeg eg en pajero, rustsveisa, og ordna oppigjen bilen, fikk skilter på den 1.juli etter x antall timer med arbeid.. Jeg rakk å kjøre 2 mil med bilen før mora mi senere skulle flytte bilen, og da klarte å kjøre utfor et garasjetak.. Rette bilen oppigjen og dro på besøk til en kompis.. Da hadde noen av tønsberg's innbyggere bestemt seg for å forsyne seg med deler av bilen under den natta den stod parkert der.. De lagde skader for 70k, samt stjal ting til en verdi av ca 25k.. bilen ble kondemnert og nå står det jaggu en e46 coupe på tunet her også! Med m52tub28:) har hatt mere flaks med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrikskauen Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Bra tråd og nydelig bil, følger!! "Artig" å se at det ikke bare er jeg som har uflaks.. Ifjord på denne tiden skaffa jeg eg en pajero, rustsveisa, og ordna oppigjen bilen, fikk skilter på den 1.juli etter x antall timer med arbeid.. Jeg rakk å kjøre 2 mil med bilen før mora mi senere skulle flytte bilen, og da klarte å kjøre utfor et garasjetak.. Rette bilen oppigjen og dro på besøk til en kompis.. Da hadde noen av tønsberg's innbyggere bestemt seg for å forsyne seg med deler av bilen under den natta den stod parkert der.. De lagde skader for 70k, samt stjal ting til en verdi av ca 25k.. bilen ble kondemnert og nå står det jaggu en e46 coupe på tunet her også! Med m52tub28:) har hatt mere flaks med denne Mange takk Ekstremt kjedelig når det skjer dritt med noe man har lagt såpass med penger og tid i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrikskauen Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Har vært dårlig med oppdateringer her siste tiden... Hadde eksamen i går, så har brukt all fritiden til å lese meg opp på den. Har et par eksamener i neste uke og uka deretter men må ikke disponere like mye tid til de som den jeg har hatt nå Ellers så står det ganske stille med prosjektet. En kompis av meg og jeg driver å leter etter verksted vi kan leie, og jeg er fortsatt på utkikk etter en skambillig E36 eller hva som helst slags bil så lenge den er EU og går. Benyttet meg av Black Friday tilbudet på GS idag, så kommer en liten pakke med noen godsaker til E46 i neste uke en gang Har også snakket med en type jeg kjenner som sitter på en full skipscontainer med BMW deler, så har funnet meg M3 panser og M3 sideskjørt. Frem til jeg finner meg et verksted blir det i hovedsak og hamstre opp deler, noe jeg allerede er godt igang med! Så får vi se hvordan det går utover! Ha en ellers god fredag! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrikskauen Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 Lenge siden forrige oppdatering nå! Har vært ekstremt mye med både jobb og skole, men det begynner endelig og roe seg ned nå. Det blir mye skruing og mekking i jula, romjula og på nyåret så kommer også en del oppdateringer her fremover Jeg fikk tak i noen BMW Style 67 felger her for et par ukers tid siden. Disse fant jeg på facebook i en av BMW gruppene og sa at jeg kunne komme å hente de så fort jeg så de Betalte 1000kr for et komplett sett 18" Style 67, ikke dårlig må jeg si! De var riktignok i veldig dårlig stand, men med litt tålmodighet, arbeid og lakk så skal de nok bli som nye! Felgene hadde kanskje stygge sår, mye kantkjøring, korosjon og diverse hakk. Hittil har jeg tatt en grundig rens av felgene for å få av all skitten og støvet, også har jeg nå begynt å slipe ned felgene. Etter jeg er ferdig med å slipe ned alle felgene kjører jeg på med alu-primer, filler-primer, en sølvgrå-ish lakk og 2-komponent klarlakk Legger ved noen bilder av hvordan det ser ut så langt. Disse felgene blir det enten salg av når de er ferdige, eller så bruker jeg de som vinterfelger. Har ikke helt bestemt meg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå