tambur4 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Hei, er det noen i Østfold (eller i nærheten) som kunne tenke seg å skru litt BMW M535i E28 i vinter? Selv har jeg dessverre 10 tommeltotter! Jeg har nettopp handlet bil fra Tyskland, men tilstanden var ikke helt som forventet... Det er ulyder i gearkassen (trolig lager, ikke skraping ), standard 5 trinns manuell kasse. Må vel byttes eller overhales. I tillegg så må nok bremsene foran fikses. Og så er det resten; El.speil, lås på førerdør, vifte, tute og vifte.. Ellers er bilen fullt kjørbar (ikke registrert) og I god stand! Pris blir vi sikkert enige om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Hei. Jeg kan være behjelpelig med girkasse og bremser. Mulig det andre også. Har verksted i Båstad, Østfold med løftebukk og alt utstyr Jobber med automatgir, er utdannet bilmekaniker og driver mye med BMW. Ring/SMS meg på 97077741 (er ikke sikkert jeg rekker å svare i arbeidstiden, men send meg en SMS så ringer jeg opp). Mvh Thomas Netlandet Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå