tpmek Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Liker ikke fargen, men herderen er rød og basen grå.. Så da må det bli rosa [emoji35] Så er det klart for sveising av kanal og yttre innerskjerm. Reiser i havet til uken så da blir det stopp en Mnd tid. (Liker ikke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Vanvittig bra! TIpper du har holdt på med karosseriarbeid før? Følger denne! tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Det er det som er litt gøy Jørgen. Dette er ikke faget mitt, men har 25 år bak meg som mekaniker. Har jo selvfølgelig hatt fordelen med å jobbet vegg i vegg med karosserigutta så har snappet opp litt triks [emoji12]. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Det er det som er litt gøy Jørgen. Dette er ikke faget mitt, men har 25 år bak meg som mekaniker. Har jo selvfølgelig hatt fordelen med å jobbet vegg i vegg med karosserigutta så har snappet opp litt triks [emoji12]. Ja man kan jo plukke opp et og annet triks da, samt få litt hjelp kanskje Veldig moro å se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Dette blir bra. Jeg å en oppretter gjorde samme jobben på min i sommer. Ser nå at jeg angrer på at jeg ikke kosta på meg en sånn punktsveiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Ja man kan jo plukke opp et og annet triks da, samt få litt hjelp kanskje Veldig moro å se:)Morten Birkeland stikker innom sånn av og til. Han har gitt meg ett par pekefingre på løsninger. Ellers må jeg piske guttungen til enkle oppgaver [emoji12] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 Kanal og yttre innerskjerm på plass. Fikk blåst på litt grunning, spørs om jeg rekker noe mer før jeg reiser offshore . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Jadda da var Fred Flintstone jaggu hel i bodyen igjen. Da blir det å vippe den rundt å lappe et par hull under baksetet. anbjørn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 For eit vanvittig arbeid du har gjort.... Forstår ikkje at folk som kappar sund bilane slik som du har gjort får dei saman att og samtidig får alle delane til å flusha.. Skulle eg gjort det er eg redd bilen hadde blitt so skeiv at det hadde sett ut som den låg på taket Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 For eit vanvittig arbeid du har gjort.... Forstår ikkje at folk som kappar sund bilane slik som du har gjort får dei saman att og samtidig får alle delane til å flusha.. Skulle eg gjort det er eg redd bilen hadde blitt so skeiv at det hadde sett ut som den låg på taket Ja det ble litt mer enn det som var planen. Man bør gjerne kunne litt om bil, før man stuper inn i ett slikt prosjekt. Men det er også en flott utfordring. Selv om jeg har vært mekaniker så er dette likevel ikke faget mitt. Er vel det som gjør det litt mer spennende for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 (endret) valgte å lime skjøten under baklyktene . Ellers ferdig med bakplate. Planen videre et å vippe bilen opp på siden og ta de tradisjonelle hølene under baksete, og eksosfeste på rammevange bak. Har hatt meg en liten pause fra bilen, så jeg ikke dreper pågangsmotet. Og det tror jeg er viktig !! Endret Februar 12, 2016 av tpmek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Ke e grunnen til at du valgte å lima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 On 13. februar 2016 at 18.37, RF91 skrev: Ke e grunnen til at du valgte å lima? Er ett sted det har lett for å ruste, så jeg tenkte at lim ville gjøre susen istedet for å punkte baksiden for så å fuge før lakk. Mulig det finnes bedre løsninger enn hva jeg gikk for her, s feks mig brace. Men er ikke allt man har tilgjengelig av utstyr 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Jadda... Dukker opp litt til. Brakett for bremseslangene foran måtte få bedre feste. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå