Joachim S Hamar Skrevet Oktober 22, 2016 Share Skrevet Oktober 22, 2016 Flott arbeid. Denne kommer til å bli bra. Hvor fikk du tak i gjengehylsene til bremserør? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 22 timer siden, Joachim S Hamar skrev: Flott arbeid. Denne kommer til å bli bra. Hvor fikk du tak i gjengehylsene til bremserør? 😊 Jeg kjøpte dørhåndtak på OBS bygg. Løp rundt med magnet penn å sjekket om hylsene var magnetisk . Så dørhandtak på tilbud ble det 😂😂179 spenn og jeg fikk meg 4 hylser. De fleste hylsene i Denne dim. Er nikkel. tommyheimberg og Joachim S Hamar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 Laging av innfesting bensinpumpe. Burde jo vært Sveits på før jeg grunnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 10 minutter siden, tpmek skrev: Laging av innfesting bensinpumpe. Burde jo vært Sveits på før jeg grunnet... Trur du skal slita med å få heile Sveits til å passa på ein liten E30, men eg vil gjerne sjå deg prøva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 3 minutter siden, RF91 skrev: Trur du skal slita med å få heile Sveits til å passa på ein liten E30, men eg vil gjerne sjå deg prøva Haha litt trøtt i tryne😂😂 men den burde iallfall vært sveist på før grunning 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2016 Da er jeg begynt å sprøyte struktur. Alle skjøter ble penslet for hånd før jeg sprøyter 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 5, 2016 Forfatter Share Skrevet November 5, 2016 Grunning av litt deler som jeg har sandblåst 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 6, 2016 Forfatter Share Skrevet November 6, 2016 Nymalt ,og garasjen kondemnert 😂😂 Blir oppussing når dette prosjektet e ferdig. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Satan so strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 On 6.11.2016 at 21.40, RF91 skrev: Satan so strøkent Det kommer seg no, må få tak i ny travers bak. Ny bensintank er bestilt sammen med litt annet knask 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Ke e da du lakka med? Ser litt for fint ut til å vera benga eller sprayboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 On 9.11.2016 at 0.43, RF91 skrev: Ke e da du lakka med? Ser litt for fint ut til å vera benga eller sprayboks Kjøpte 5 liter med Hempel epoxy lakk. Sprøyter med lakksprøyte fra Feiltema👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 (endret) On 9.11.2016 at 0.43, RF91 skrev: Endret November 12, 2016 av tpmek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 7 minutter siden, tpmek skrev: Kjøpte 5 liter med Hempel epoxy lakk. Sprøyter med lakksprøyte fra Feiltema👍👍 Ikkje værst Bruka du den sprøyta med boks oppå? Kanskje eg skal prøva da samme med mitt eige understell då eg vil ha ein oppshining på det tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 On 9.11.2016 at 0.43, RF91 skrev: Ke e da du lakka med? Ser litt for fint ut til å vera benga eller sprayboks Kjøpte 5 liter med Hempel epoxy lakk. Sprøyter med lakksprøyte fra Feiltema👍👍Fikk også E-Bay tanken fra Tyskland å di i dag. Såg smashing ut for 1500 kr. Må si meg fornøyd med den. Neste steg blir å slipe over motorrommet å kitte skjøter før det blir lakk. Tenkte å sprøyte motorrom,cupe, og koffertrom selv.Resten får proffene ta seg av👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå