andyskog Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Skal foliere bilen min, men klarer ikkje bestemme meg for hvilken farge eg skal ta. Håper på litt tips på farger som vil kle en x5 bra... Og enda bedre dersom folk har bilder av fargeforslag, og aller helst på ein x5... Bilen er pr i dag sølv metallic med svart plastikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Topazblau er jo en flott farge. Men jeg synes faktisk at den fargen du hadde passet bra med de sorte detaljene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Har sett en x5 som var foliert/lakkert i en veldig mørk lilla farge. Var på grensa til svart, men det så meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet November 20, 2015 Forfatter Share Skrevet November 20, 2015 Takker for svar Er fornøyd med fargen eg har i dag, men pga mye steinsprut i fronten + div andre lakkskader så eg skal gjøre noe, enten lakk eller folie, så da må en jo sjekke mulighetene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Det bildet der gjorde at jeg fikk lyst på e53. Lekker med de felgene! Hva regner du med å betale for foliering av en såpass stor bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Jeg synes de er fine i rød. https://www.google.no/search?q=e53+imolarot&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi9-IS9s57JAhUJA3MKHe_lBj0Q_AUIBygB&biw=1440&bih=775 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå