anonymnulltrim123 Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 (endret) hei! Jeg har en e32 735 87mod med 105 000km på tellern som jeg kjøpte for noen måneder siden som jeg jeg skal bygges turbo på, så tenkte å lage en tråd hvis noen ville se:) Jeg er 17 år og skoleelev så økonomien kunne vært bedre men skal poste å montere så fort som mulig:) Klart / Gjennstår Planer så langt:Turbo zututuIntercoolerturbomanifold DyserDatasprutOrdne innsug så gass-spjellet blir på rettsiden 750 bremser og stag Lakke bilen en strøken svart eller mørk blå fargeFine kantfelger. Senke (ikke montert) Skinn interiør 3-eike ratt Sote vinduer Klare lykter /chrome Benking (dokumentasjon til svv for godkjenning av turbo i vognkort) (750= 300kh 450nm) Bensinpumpe Toppaktning Arp Bolter kjøre ut en solfull dag på sommeren og kjøpe is ( ) Endret Desember 28, 2015 av anonymnulltrim123 JonarneVaasen og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 kult, endelig noen som lager prosjekt tråd på skikelig bil her kommer jeg til og følge med. er bilen manuell eller aut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonymnulltrim123 Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 (endret) jo takk:) bra bil ja! skal prøve å få tak i en delebil før jeg bruker alle pengene på turbo å slikt:D men skal nok bli endel bilder rundt og etter nyttår:) Er manuell dette:) har begynt å demontere dørene og de 2 forskjermene og panseret, og skulle flytte over fra en delebil som jeg hadde kjøpt. men den såkalte "eieren" som hadde fått bilen hadde ikke tillatelse til å selge den så det må bli en annen deler som jeg har som skal på i nærmeste fremtid bilen står nå uten dører, panser, bakluke, fangere og har demontert div:) kan legge ut bilde senere:) Endret November 25, 2015 av anonymnulltrim123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilovebmwe32 Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Fette kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 liker prosjektet ditt, blir og følge med fremover. har foresten en735 fra 87 sjøl som jeg tenkte og selge, men synes den er for bra til og bli delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 kjenner en fyr som har div klare lamper osv til e32, pm hvis du er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Fett prosjekt! Ikke så mange E32-tråder her. Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias Sundsfjord Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Rått prosjekt! Blir spennende å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonymnulltrim123 Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 (endret) Morsomt å høre at folk vil følge med! jeg får jo lappen neste år så det hadde vært gøy å fått den ferdig da men noen som vet hvor holdbart det blir med orginal m30 motor og turbo? vil helst ikke åpne å forsterke rådene når den er gått såpass lite Og hvor store dyser osv burde jeg bruke? Endret November 25, 2015 av anonymnulltrim123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 (endret) 500+ på hjul med ett godt map går fint. bmw sier 500-600hest i motor, så er bare å kjøre på dette er IKKE med original topp pakning, jeg personlig vil anbefale mls pakning. om man skal ha mye effekt så er cooperring pakning populært. denne skjærer inn i toppen så blir litt mer jobb om man må av med toppen gjenn. derfor jeg synes mls er ett greit alternativ på moderat effekt kjørte flere år med 455whp på min 535. men man vil jo fort ha mer ble egentlig mest morro da man passerte 500 har du tenkt på bensinpumpe? walbroo255 passer fint i tanken men holder vel til maks 500 hest i motor. dyser er vel nokk med 550 el noe slikt, hvor holder du til forresten? Endret November 25, 2015 av viggo E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonymnulltrim123 Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 (endret) Da er det notert på lista tror ikke jeg går for cooperring paktining da når jeg ikke skal ha "mye effekt", bare 300-400 og litt til haha:) men hva er å anbefale av datasprut? holder til i mosjøen, vefsn:) takk for tips! Endret November 27, 2015 av anonymnulltrim123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 maxecu er vel ett godt sprut, electromotive vems å vipec er noen. jeg kjører electromotive men det er fordi det var dette dem hadde der jeg kjøpte og mappet min... hør med den som skal mappe så blir det nokk greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 morsomt prosjekt! følger med her! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Skjer det noe mer hær da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Mars 8, 2017 Share Skrevet Mars 8, 2017 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå