Gå til innhold

E32 735 Turbo/resturerings Projekt

anonymnulltrim123
 Share

Anbefalte innlegg

hei! Jeg har en e32 735 87mod med 105 000km på tellern som jeg kjøpte for noen måneder siden som jeg jeg skal bygges turbo på, så tenkte å lage en tråd hvis noen ville se:) Jeg er 17 år og skoleelev så økonomien kunne vært bedre men skal poste å montere så fort som mulig:)

Klart / Gjennstår

Planer så langt:
Turbo      zututu
Intercooler
turbomanifold 

Dyser
Datasprut
Ordne innsug så gass-spjellet blir på rettsiden

750 bremser og stag

Lakke bilen en strøken svart eller mørk blå farge
Fine kantfelger.

Senke (ikke montert)

Skinn interiør

3-eike ratt

Sote vinduer

Klare lykter /chrome

Benking (dokumentasjon til svv for godkjenning av turbo i vognkort) (750= 300kh 450nm)

Bensinpumpe

Toppaktning

Arp Bolter

kjøre ut en solfull dag på sommeren og kjøpe is :police: (  )

post-87332-0-83683400-1448369273_thumb.j

Endret av anonymnulltrim123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk:) bra bil ja!  :headbang:  skal prøve å få tak i en delebil før jeg bruker alle pengene på turbo å slikt:D men skal nok  bli endel bilder rundt og etter nyttår:)

Er manuell dette:)

har begynt å demontere dørene og de 2 forskjermene og panseret, og skulle flytte over fra en delebil som jeg hadde kjøpt. men den såkalte "eieren" som hadde fått bilen hadde ikke tillatelse til å selge den så det må bli en annen  :stupid:

deler som jeg har som skal på i nærmeste fremtid

2aih3t1.jpg

x2a36e.jpg

bilen står nå uten dører, panser, bakluke, fangere og har demontert div:) kan legge ut bilde senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å høre at folk vil følge med! :) jeg får jo lappen neste år så det hadde vært gøy å fått den ferdig da  :grin:

men noen som vet hvor holdbart det blir med orginal m30 motor og turbo? vil helst ikke åpne å forsterke rådene når den er gått såpass lite :)

Og hvor store dyser osv burde jeg bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500+ på hjul med ett godt map går fint. bmw sier 500-600hest i motor, så er bare å kjøre på ;)

dette er IKKE med original topp pakning, jeg personlig vil anbefale mls pakning. om man skal ha mye effekt så er cooperring pakning populært. denne skjærer inn i toppen så blir litt mer jobb om man må av med toppen gjenn.  derfor jeg synes mls er ett greit alternativ på moderat effekt :)

kjørte flere år med 455whp på min 535. men man vil jo fort ha mer ;)

ble egentlig mest morro da man passerte 500 :P

har du tenkt på bensinpumpe? walbroo255 passer fint i tanken men holder vel til maks 500 hest i motor.

dyser er vel nokk med 550 el noe slikt, 

hvor holder du til forresten?

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...