Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E60 2010 520D som jeg vurderer å sette inn en Chip på.
Ser det er latterlig lave priser på Bestchip.no
Er det noen som har testet ut disse og har noen erfaringer, med disse eller andre.
Jeg kjører en del med varehenger og båthenger om sommeren, så når prisen ikke er værre enn dette så kunne jeg jo sikkert teste denne, hvis ingen har noen andre gode råd da.
http://www.bestchip.no/biler/bmw 

Skrevet

Dette er diskutert mange mange mange ganger og det virker som majoriteten ikke bruker slike humbug? produkter.

Sats heller på en skikkelig omprogrammering for 4-6k.

Skrevet

La oss omformulerer spørsmålet, er det noen som har testet disse Chip metodene, eller har alle bare en formening om disse uten å ha noen egen erfaring med disse?
Er alle Chip-bokser generelt bare humbug og ræl som dere skriver og all programmering bare bra, eller er dette bare en formening?

Leser man seg rundt på forumer så er det jo delte meninger om alt, og mange har masse meninger om hva som er bra og hva som ikke er bra, «bare fordi dem har hørt om det».

Om jeg betaler 2000,- eller 5000,- for Chipping /omprogramering spiller egentlig ingen rolle men det er enkelheten for å få dette gjort som spiller noen rolle for meg.
Kan jeg få dette i posten å gjøre det selv på under 2 minutter, slipper jeg å ta meg fri fra jobben for å kjøre til verksted for så å vente på at jobben blir gjort, det var min tanke bak dette.
Dessuten trenger jeg heller ikke å gjøre bilen til en «racerbil», jeg er kun nysgjerrig på om dette har noe for seg i og med at jeg trekker en del varehenger og en båthenger med båt på ca 1000kg noen ganger i løpet av sommeren. Jeg har nå kjørt bil i over 25år og er ferdig med å leke med bil, for meg er bil ett fremkomstmiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...