Gå til innhold

Solgt og kan stenges! 08 530xDAT 280hk/620nm


 Share

Anbefalte innlegg

  • Torbjørn E39 changed the title to Selges: 08 530xDAT 280hk/620nm, EU godkjent til 2018!
7 timer siden, Torbjørn E39 skrev:

Ingen som er interessert i knallgod E61 med riktig motor og xDrive?? Bilen skal inn på bmw verksted for rens av partikkelfilter idag. Så denne bilen er godt ivaretatt og fått nødvendig ettersyn.

Nå vet jeg ikke hva facelift går til, spesielt ikke med X-drive. Men såvidt jeg vet er det to viktige faktorer når man selger bil: pris, og markedet. Ligger bilen for høyt i pris vil ikke folk ha den. Og det må være noe med at det er vanskeligere å selge en sølvgrå bil, enn alt annet :huh: Ikke vet jeg, har du prøvd å annonsere på facebook også?
Lykke til, ser ut som en flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på facebook også på lokal salgsside for bil. Men tror heller generell bilkjøpere ser ikke på denne type bil. Er nok de som vil ha en slik bil som begrenser markedet. Skal legges ut på finn igjen nå straks så får vi se om det er mere napp der ;) At det er en knallgod bil er det ingen tvil om. Flere som dog ikke har all verden kunnskap på bil som spør om den er helt ny :-P men nei den er bare godt vedlikeholdt og stelt godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...