Clutch Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 (endret) Da har jeg endelig handla E36 igjen. Det er en 1996 modell sedan, som planene er å få i bra stand. Ting som skal gjøres/ byttes: - All rust skal taes og sveise inn eller lage nye jekkefester - Sjekke bakstilling, er en del klonke lyder. Satser på at det ikke er Subframe disaster - fikse hjulbuer. Noen har gjort en veldig dårlig jobb med valsinga. skulle tru de har stått med balltre og bare slått opp i hjulbua - Bytte front lykter. De som står i nå er originale lykter med ettermontert xenon og ccfl ringer. Så hvis noen har zkw lykter med gule lamper, så skrik ut. - M-tech rundt hele bilen og LTW vinge eller annen høy vinge - Vurderer bredding av skjemer, tenker da på fender flares - Scorpion eksos - gromme felger Muligens det kommer et sideprosjekt itillegg, M52b25/28 motor. Jeg er ikke mester på å mekke bil, så setter stor pris på hjelp, forklaringer og tips underveis. Håper på å ha bilen ferdig til spring meet 2016. Endret Januar 3, 2016 av Clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Se der ja Fant deg endelig en E36 hehe. Ser ut som greie planer også. Kanskje bytte ratt? Det der ser veldig stort ut i en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 rattet blir nok bytta etterhvert det og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Ser du skriver sideprosjekt M52B25 motor, det er jo den motoren du har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 vet det ha en motor exra, plukke den ned, overhale den type ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Åja hehe. Da henger jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 hadde en liten økt i verksted i dag etter jobb fjernet setene, frontfanger og frontlykter + liten små ting som lister og diverse Videre neste, så er det grillramme som skal av og gulvteppe skal ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 ble noe skruing i dag og Grillramme, baklykter, dørtrekk, speil, midtkonsoll og trekk i bagasjerommet er tatt av. glemte å ta bilder :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 nei harru sett! det ble e36 på deg ja! også den nydelige fargen da! :D følger spent med! ^^ kanskje jeg kommer og ser på en dag ble det lokale på deg foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Tøft prosjekt, gøy å se slike shabby biler bli skikkelig satt i stand Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 nei harru sett! det ble e36 på deg ja! også den nydelige fargen da! :D følger spent med! ^^ kanskje jeg kommer og ser på en dag ble det lokale på deg foresten? savnet etter e36 ble stort leier lokale på hegdal Tøft prosjekt, gøy å se slike shabby biler bli skikkelig satt i stand Følger! Blitt lite skruing de siste dagene, fått bilen på bukker ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 det ble det ja? leier du alene eller? ^^du får si ifra en dag du er der kanskje jeg kommer bort en tur og hilser på og ser på gliset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 foreløbig alene ja, kan være en kamerat blir med fra onsdag og resten av uka er jeg tenkt til å være der hver dag, så bare å ta en tur innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 bilen står nå på bukker tok av bakre delen av eksosen i stad og skulle ta av bakfangeren. Den ene skrua der var selvfølgelig helt rundet av, og hadde ikke noe annet verktøy tilgjengelig, så tok av speilene og noe annet småtteri og tok kvelden Har også funnet noen rusthull. Bak forskjermen og i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 hvorfor demonterer du alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå