Clutch Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Skrevet Desember 10, 2015 hvorfor demonterer du alt? originale fangerene skal byttes ut med m-tech bakpotta er dtm stil og det liker jeg ikke noe særlig frontlyktene skal byttes ut. Grunnen til at jeg tok ut interiøret var for å kunne ta ut gulvteppe, så jeg får se hvordan det er med rust.
Clutch Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Skrevet Desember 12, 2015 bare hyggelige det Freakshow reagerte på dette 1
Clutch Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Skrevet Desember 21, 2015 ikke skjedd så mye med bilen i det siste Handlet ZF girkasse og mellomakseling fra M3 3.0 i dag. Kjøpt av silverboy på forumet her, veldig hyggelig fyr. Freakshow reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 E36 som reddes,ja det liker jeg. Denne 3 serien har jeg bestandig likt.Den har det sportslige samt faktisk komfort og.. Her følger jeg med . Skal ikke se bortifra at e36 prosjekt etterhvert på meg. Frister mer og mer og når ting frister for mye hos meg ,klarer jeg aldri og si nei
Clutch Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Skrevet Januar 3, 2016 Det har vært dårlig med skruing i ferien, men så fort jeg får lønning så skal bilen få nye kanaler og bakskjermer Og så bestemt meg for å beholde original fargen. Skal heller ikke se bort ifra at flere m3 deler blir kjøpt inn Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Januar 3, 2016 Skrevet Januar 3, 2016 Det har vært dårlig med skruing i ferien, men så fort jeg får lønning så skal bilen få nye kanaler og bakskjermer Og så bestemt meg for å beholde original fargen. Skal heller ikke se bort ifra at flere m3 deler blir kjøpt inn LIKER LIKER LIKER! fargen er fin så bra du beholder den! ^^ og m3 deler er aldri feil! du får si ifra når du skal begynne å montere/demontere hvis du vil ha/trenger hjelp ^^
Clutch Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Skrevet Januar 3, 2016 LIKER LIKER LIKER! fargen er fin så bra du beholder den! ^^ og m3 deler er aldri feil! du får si ifra når du skal begynne å montere/demontere hvis du vil ha/trenger hjelp ^^ hehe skal si i fra alltid fint med litt hjelp og hyggelig med selskap på verkstedet Freakshow reagerte på dette 1
Clutch Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Skrevet Januar 4, 2016 handla litt mer idag innsug, spjeld og dyser fra m50b25 Freakshow reagerte på dette 1
Clutch Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Skrevet Januar 9, 2016 hadde en liten økt i kveld. begynte smått og pusse litt rust begynte å også demontere delene til innsuget og spjeld. Fortsetter mer i morgen Freakshow reagerte på dette 1
Clutch Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Skrevet Januar 10, 2016 ble litt tid på verksted i dag og fortsatte der jeg slapp i går et fælt rust hull fortsatte også med å få av innsuget, som skal byttes til m50b25 innsug med spjeld og dyser. adapter kit er blitt bestilt e46'n til en kamerat som skal få et nytt liv som banebil/ herjebil, han sier selv at det skal bli v8 i den, så blir spennende å se
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Skrevet Januar 10, 2016 ser ut som du har fått gjort litt ^^så du fikk en til på verkstedet ja? ^^
Clutch Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Skrevet Januar 10, 2016 fått gjort litt ja en kamerat trengte et sted å skru og viste at jeg hadde plass til overs. er ikke så lett å se på bildene, men rusta er pussa vekk og ned til blankt metall. fortsetter mer i morgen
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Skrevet Januar 10, 2016 fått gjort litt ja en kamerat trengte et sted å skru og viste at jeg hadde plass til overs. er ikke så lett å se på bildene, men rusta er pussa vekk og ned til blankt metall. fortsetter mer i morgen okey har du behandlet noe av metallet? kan vel være greit så det ikke ruster igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå