Henrik.S Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 (endret) Hei! BMW 116i N45B16 E87 Modell: 2005 Farge Quartzblue Km stand ved kjøp: 125.000km, nå 155.000 Ting jeg har gjort: - Depo lykter - Led skiltlys - Led baklykter - M6 felger - BMW sports antenne - M-sport frontfanger - Bakluke spoiler - Svarte nyrer - Digitalt speedometer i BC - Multifunksjonsratt - Cruise kontroll - Focal høyttallere - CIC mid - Combox Planer og ting jeg har lyst til: - M-sport bakfanger - Nye -Vinterfelger - FRM2 (lys modul) - Senk - Nytt interiør Slik så bilen ut da jeg kjøpte den i 2014 Montert Depo lykter i 2014 Nye sommerfelger 2015 (Trenger oppussing) Slik ser bilen ut nå, Desember 2015 Flere planer til bilen? Endret Mai 20, 2017 av Henrik-Skarstad vegaasen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Fin 1'er du har her ja Synes senk hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Fin 1'er du har her ja Synes senk hadde gjort seg! gabz? senk gjør seg alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Haha, joa, sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 (endret) Takk, ja vurderer litt senk [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Desember 7, 2015 av Henrik-Skarstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 Har bestilt multifunksjonsratt og ny slep-ring, får det i løpet av uken! Har hørt at det må kodes inn for å få knappene til å fungere siden jeg ikke har multifunksjonsratt nå. Noen som eventuelt vet hva som må kodes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Ikke verst bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Takk! [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Idag ble det endelig montert multifunksjonsratt [emoji2] bare få kodet det inn for å få knappene til å virke nå [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk danskiii og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Ble en del bedre det der. Du vurderte ikke M sport ratt når du først byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 (endret) jo vurderer egentlig det. Tenkte først bare å få tak i airbag siden det som oftest er så dyrt. Så fikk jeg både ratt og airbag fra en vraket 09 mod for 1300kr, så monterte det bare men blir nok M sport ratt snart Endret Januar 18, 2016 av Henrik-Skarstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Endelig fått montert LCI led lykter. Trenger m- sport bakfanger, om noen har skrik ut! [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 (endret) Nå er ny spaksentral med cruisekontroll montert. Så nå funker både cruisekontroll og multifunksjonsratt etter jeg kodet det inn med ncs expert [emoji4] veldig deilig [emoji2][emoji2] Slenger med et bilde av bilen ny vasket idag Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Januar 21, 2016 av Henrik-Skarstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik.S Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 (endret) Endelig fått montert bakluke spoiler og nye høytallere fra Focal fremdeles på jakt etter m- sport bakfanger, og nye felger. Ny og gammel mellom tone i døra, stor forskjell! Endret April 3, 2016 av Henrik-Skarstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå