olenikolai Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Det som irriterer meg er at hvis du slår av dsc går den i comfort modus på gass/ratt osv.jævlig irriterende!syns gamle Audi quattro med sperrer var det beste Det irriterer meg også! Merkelig at man ikke kan programmere bort dsc i sport+ i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Går greit på LCI med sport og DSC av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Merkelig at det går på F11 og ikke F32! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 (endret) Sport på girkasse går jo.Setter den bare manuelt i sport.men ikke ratt,gassrespons understell.på F80/F82 funker det vist å ha DSC av og fortsatt være i sport +. Endret Januar 14, 2016 av M3Turbo1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Går på min F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 (endret) ImageUploadedByTapatalk1452759912.614280.jpg Går greit på LCI med sport og DSC av. Går på min F11 Men har du kjøremodus også i sport?? På bildet ser det ut som det bare er giren som er i sport sammen med dsc off, og det kan min '13 520d også Endret Januar 14, 2016 av E.H.D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Men har du kjøremodus også i sport?? På bildet ser det ut som det bare er giren som er i sport sammen med dsc off, og det kan min '13 520d også Samme ser jeg. Det betyr ikke at Kjøremodus er i sport.S1 betyr bare 1 gir sport på girkasse. Alt annet kan være i comfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Jeg har ikke valgmuligheter. Lite knapper i min konsoll:( Når jeg vipper spaken til venstre (såkalt sport, så flytter man vel bare turtallsregisteret hvor kassen girer) Motor er chippet, men ikke girkasse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Men har du kjøremodus også i sport?? På bildet ser det ut som det bare er giren som er i sport sammen med dsc off, og det kan min '13 520d også Den er i sport da display er rødt. Standard modus er blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 ImageUploadedByTapatalk1452759912.614280.jpg Går greit på LCI med sport og DSC av. Hei. viser det digitale spedometeret hastigheter over 260? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Den er i sport da display er rødt. Standard modus er blå. Så du mener både gir og kjøremodus er i sport, antar giren er i sport siden det står S1. Blir displayet rødt når du kun skyver giren i sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Hei. viser det digitale spedometeret hastigheter over 260? Aner ikke, aldri prøvd Så du mener både gir og kjøremodus er i sport, antar giren er i sport siden det står S1. Blir displayet rødt når du kun skyver giren i sport? At den står i S er fordi jeg vippa over giret til S. Men det at skjermen er rød betyr at den er i sport ja. Kan også sette den i Sport + og samtidig skru av DSC. Ser likt ut som på bildet jeg først la ut. Comfort modus ( Som er standard modus) Sport modus Sport+ modus Eco modus Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 At den står i S er fordi jeg vippa over giret til S. Men det at skjermen er rød betyr at den er i sport ja. Kan også sette den i Sport + og samtidig skru av DSC. Ser likt ut som på bildet jeg først la ut. Jeg antar skjermen blir rød både med giren i sport, og kjøremodus i sport, så jeg føler bildet ditt viser gir i sport og ikke nådvendigvis kjøremodus i sport. Så spørsmålet blir, kan du ha giren i vanlig D og så ha rød skjerm (kjøremodus i sport) med dsc off? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Jeg antar skjermen blir rød både med giren i sport, og kjøremodus i sport, så jeg føler bildet ditt viser gir i sport og ikke nådvendigvis kjøremodus i sport. Så spørsmålet blir, kan du ha giren i vanlig D og så ha rød skjerm (kjøremodus i sport) med dsc off? Da antar du feil gir i sport endrer ikke farge eller noen modus. Jeg har satt den i sport og holdt dsc så den skrur seg helt av.Det var ikke slik på min første F10 eller F06 jeg hadde. Edit: at den står i S1 er tilfeldig bare. Kan fint stå i D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Men den står fortsatt ikke i sport-modus. Prøv å trykk "ned" på kjøremodus velgeren, da ser du at den går til Eco PRo og ikke til Comfort.. Testet akkurat på en 2016 med samme display. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå