Gå til innhold

Conquest
 Share

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg er at hvis du slår av dsc går den i comfort modus på gass/ratt osv.jævlig irriterende!syns gamle Audi quattro med sperrer var det beste

Det irriterer meg også! Merkelig at man ikke kan programmere bort dsc i sport+ i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du kjøremodus også i sport?? På bildet ser det ut som det bare er giren som er i sport sammen med dsc off, og det kan min '13 520d også

Samme ser jeg. Det betyr ikke at Kjøremodus er i sport.S1 betyr bare 1 gir sport på girkasse. Alt annet kan være i comfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke valgmuligheter. Lite knapper i min konsoll:( Når jeg vipper spaken til venstre (såkalt sport, så flytter man vel bare turtallsregisteret hvor kassen girer) Motor er chippet, men ikke girkasse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du kjøremodus også i sport?? På bildet ser det ut som det bare er giren som er i sport sammen med dsc off, og det kan min '13 520d også

Den er i sport da display er rødt. Standard modus er blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i sport da display er rødt. Standard modus er blå.

Så du mener både gir og kjøremodus er i sport, antar giren er i sport siden det står S1. Blir displayet rødt når du kun skyver giren i sport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. viser det digitale spedometeret hastigheter over 260?

Aner ikke, aldri prøvd :)

Så du mener både gir og kjøremodus er i sport, antar giren er i sport siden det står S1. Blir displayet rødt når du kun skyver giren i sport?

At den står i S er fordi jeg vippa over giret til S. Men det at skjermen er rød betyr at den er i sport ja.

Kan også sette den i Sport + og samtidig skru av DSC. Ser likt ut som på bildet jeg først la ut.

Comfort modus ( Som er standard modus)

post-40035-0-98730300-1452791742_thumb.j

Sport modus

post-40035-0-71464500-1452791758_thumb.j

Sport+  modus

post-40035-0-42411900-1452791753_thumb.j

Eco modus

post-40035-0-26809300-1452791756_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den står i S er fordi jeg vippa over giret til S. Men det at skjermen er rød betyr at den er i sport ja.

Kan også sette den i Sport + og samtidig skru av DSC. Ser likt ut som på bildet jeg først la ut.

Jeg antar skjermen blir rød både med giren i sport, og kjøremodus i sport, så jeg føler bildet ditt viser gir i sport og ikke nådvendigvis kjøremodus i sport.

Så spørsmålet blir, kan du ha giren i vanlig D og så ha rød skjerm (kjøremodus i sport) med dsc off?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar skjermen blir rød både med giren i sport, og kjøremodus i sport, så jeg føler bildet ditt viser gir i sport og ikke nådvendigvis kjøremodus i sport.

Så spørsmålet blir, kan du ha giren i vanlig D og så ha rød skjerm (kjøremodus i sport) med dsc off?

Da antar du feil :) gir i sport endrer ikke farge eller noen modus. Jeg har satt den i sport og holdt dsc så den skrur seg helt av.

Det var ikke slik på min første F10 eller F06 jeg hadde.

Edit: at den står i S1 er tilfeldig bare. Kan fint stå i D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...