olenikolai Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Hehe, da var det nok ikke det Så den litt sent, så var bare slående lik i øyekroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Rå bil med kult vinterstuk! Har selv Skiguard 850 i samme farge som bilen på BMW takstativ, tar akkurat ikke nedi haifinnen slik det er nå. Følger med på denne framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 1 time siden, olenikolai skrev: Hehe, da var det nok ikke det Så den litt sent, så var bare slående lik i øyekroken Har sett en uten den øverste stripa i sarp en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 1 time siden, papertiger skrev: Rå bil med kult vinterstuk! Har selv Skiguard 850 i samme farge som bilen på BMW takstativ, tar akkurat ikke nedi haifinnen slik det er nå. Følger med på denne framover Takk for det min tok nesten nedi den og, men satt på en sånn som man setter på dørhåndtaket for å ikke lage merker i veggen så da ble det bra Ser det vel kansje akkurat ikke på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Fin bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 4 timer siden, mossing 92 skrev: Fin bmw Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Fikk satt på sommerhjula endelig! men tok ikke mere enn 2 timer før jeg skrapa opp høyre framhjul på et blomsterbedd med kantstein rundt 😒 Tok heller ikke mere enn 2 timer før jeg var på østfold felgteknikk og fikk pris på rep og lakkering. 3700kr for et par sveiseperler og lakkering av 2 felger. Syns ikke det var til å gråte av ... 😜 Slenger med et bilde : Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Var litt og det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 41 minutter siden, Hauerik skrev: Var litt og det Ja desverre han anbefalte meg og komme tilbake i juni da de hadde mye mere tid 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 4 timer siden, Rådebonden skrev: Fikk satt på sommerhjula endelig! men tok ikke mere enn 2 timer før jeg skrapa opp høyre framhjul på et blomsterbedd med kantstein rundt 😒 Tok heller ikke mere enn 2 timer før jeg var på østfold felgteknikk og fikk pris på rep og lakkering. 3700kr for et par sveiseperler og lakkering av 2 felger. Syns ikke det var til å gråte av ... 😜 Slenger med et bilde : Alloygators koster deg 1000 kroner... det ville løst problemet litt billigere Rådebonden reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 2 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Alloygators koster deg 1000 kroner... det ville løst problemet litt billigere Ahah, har jeg ikke hørt om men det er vel kanskje for sent ? Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 43 minutter siden, Rådebonden skrev: Ahah, har jeg ikke hørt om men det er vel kanskje for sent ? Ville anbefalt å sette på når du har reparert felgene kjøpte mine her: http://koolart.no/alloygator-bla-65388.html De fungerer ekstremt bra, tro meg... har hatt søster og mor som lånte bilen min. Takk Gud for at jeg hadde på Alloygators. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 On 20. april 2016 at 16.23, Lifeasiknowit_bmw skrev: Ville anbefalt å sette på når du har reparert felgene kjøpte mine her: http://koolart.no/alloygator-bla-65388.html De fungerer ekstremt bra, tro meg... har hatt søster og mor som lånte bilen min. Takk Gud for at jeg hadde på Alloygators. Hmm. Men blir de øderlagt nå når du er borti no eller er de veldig sterke ?:) Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 1 time siden, Rådebonden skrev: Hmm. Men blir de øderlagt nå når du er borti no eller er de veldig sterke ?:) De er veldig robuste, men hele dealen er jo at de skal ta støyten i stedet for felgene dine! Er som et deksel på mobilen. Noen kroner for å beskytte det som koster mange kroner, kan man si. Så da slipper du å bruke 3-4 tusen på å fikse felgene, men heller bare bytte alloygatoren for 200-400 kroner. Ganske massiv prisforskjell? Her er all info om Alloygator: Hva er Alloygator laget av? Alloygator er produsert i slitesterkt nylon i passe elastisk materiale som ikke brekker, men samtidig er hardt nok til å kunne motstå kantsteinpåkjørsel uten å brekke. Forsvinner fargen over tid? Nei, materialet er gjennomfarget nylon og holder fargen. Er Alloygator testet på biler? De er blitt testet ved normal kjøring og innen den tillatte farten samt gjennomgått en tøff MIRA test. Kan man gjenbruke dem ved dekkskifte? Ja de er laget for å kunne monteres igjen på nye dekk Mister dekket luft etter lengre tids bruk? Nei, produktet er bygget for å holde på luften sammen med dekk og felger. Vi anbefaler å kontrollere luften etter en times bruk for å være sikker på korrekt montering. Skal hjulet avbalanseres etter montering? Nei, det er ikke nødvendig siden det er minimal ubalanse selv ved høy fart etter montering. Skal man ta dekket av ved montering? Nei, man monterer med hjulet sittende på bilen. Kan man montere Alloygator selv? Ja , det følger med en utførlig veiledning, så hvis man følger den og har litt håndlag går det fint. Hva skal man bruke for å montere Alloygators? Gummihammer-, Sterk platesaks (evt. greinsaks) – materialet er slitesterkt og derfor trengs en god kraftig saks til formålet, Trykkluft, Jekk Hvor lang tid tar monteringen? Man kan regne med å bruke mellom 15-25 min. pr. felg alt etter evner – etter den første felgen går de tre andre raskt. Kan man montere Alloygator mens hjulene sitter på bilen? Ja, man skal bare heise opp bilen med en jekk og slippe ut all luften av dekket (derfor man skal ha trykkluft i nærheten) Rådebonden reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 se der ja Tusen takk, skal jeg sjekke opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå