Varriiczz Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Hei, flere som har hatt samme problem eller vet hvordan jeg kan få fikset problemet mitt med å kobble til scanner på bilen? Jeg har en BMW E46 320D 2000 Jeg har prøvd 3 forskjellige OBD II scannere, men ingen av dem får til å kobble til ECU, scannerne er prøvd på andre biler og funker fint. Finner ikke så mye nyttig hjelp på google. Jeg vrir om nøkkelen til 2. hakk Jeg har sjekket sikringer og det var ingen feil der Det kommer strøm til scanneren Har sjekket etter løse kontakter koblet til ECU Har en screenshot av Piston loggen om det hjelper Har abs og asc lampe som lyser, og av og til håndbrekk som jeg skulle ha fått sjekket opp, men er vannskelig når jeg ikke får scannet bilen Håper dere har noen svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Hva er det du kobler til da? Universale scannere fra Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Hva er det du kobler til da? Universale scannere fra Ebay? ble tested med 2 scannere som er bluetooth, sikkert kjøpt fra ebay ble også testet med obd scaner fra biltema :S denne hær: Biltema scanner link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Tror du bør prøve med skikkelig BMW-verktøy før du drar noen konklusjoner. Universale scannere feiler ofte med å finne noe som helst, særlig på eldre biler. Sjekk i diagnosetråden om noen bor ved siden av deg som kan hjelpe. Varriiczz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Tror du bør prøve med skikkelig BMW-verktøy før du drar noen konklusjoner. Universale scannere feiler ofte med å finne noe som helst, særlig på eldre biler. Sjekk i diagnosetråden om noen bor ved siden av deg som kan hjelpe. Skal prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Hvilken kontakt bruker du? 2000 modeller produsert før november har både 20pin under panseret og obd2. Den under panseret funke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Hvilken kontakt bruker du? 2000 modeller produsert før november har både 20pin under panseret og obd2. Den under panseret funke bedre har bare OBD 2 under rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå