Gå til innhold

Bmw E39 525D touring Msport 2003mod

Share

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Freakshow skrev:

ser ut som det skinn interiøret ditt trenger en real omgang med no skinnrens :P
ellers ser den veldig bra ut :D

Hehe, bildet lyver litt, ble en runde med skinnrens og skinnpleie rett etter jeg kjøpte dem,en de trenger et par runder til for å bli greie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte sorte lister idag, synes det ble veldig kledelig :)

Fikk sommerfelgene mine her om dagen, bare få tak i dekk så kan det og senk monteres på bilen :)

Ble vaarstoen es6 i 19" med 9.5" foran og 11" bak med gunmetalsenter, veldig fornøyd med valget :)

20160425_181657.jpg

Snapchat-2394456065328221855.jpg

20160425_181733.jpg

20160425_181753.jpg

20160425_181759.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

De felgene er rå, vurderer dem selv! Hvor handlet du? Så noen til E46 på Ebay til 9-10 lapper, er vel bare å dreie om navet på dem :D 

De er kjøpt på ebay til den prisen du sier, dem dreier opp navet for deg også om du ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shattered skrev:

Liker dieselstussen. Mye knot å bytte den? :wub:

Personlig liker jeg bedre de kromma listene inni bilen, men har de sorte i min. Synes det er snacks for øyet ;) 

Er bygd 3" ifra turbo'n og ut bak så ble ikke no særlig knot å montere den for vi tilpasset den bare når vi bygde også er det er 3" inn og 4,5" utblås :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Handlet for en stund siden ground zero forsterker, sub og kabler av nautiluz, fikk somlet meg til å montere det idag :) kassa kjøpte jeg av en på face, den er til e39 touring, er ihvertfall det det står inni den, men har et problem med at jeg ikke får kassa langt nok inn til at jeg får på det ytterste dekselet. Jeg har prøvd å ta den ut og inn for å se hvor det butter, men finner det ikke ut...

Er det noen som har samme kasse som kanskje vet hvorfor den ikke går helt inn?

Ellers ble jeg veldig fornøyd :)

Har også satt på senkesettet foran og justert på belgene bak, må justeres litt når jeg kan få satt på felgene, men jeg må skaffe meg 1cm spacer og lengre bolter først, felgene foran tar borti coilovers'ene nå... :(

Litt bilder av anlegget ferdig koblet opp.

20160508_190453.jpg

20160508_190457.jpg

20160508_190739.jpg

20160508_190744.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gabz skrev:

Sjekket at ikke noe kabler ligger i veien eller lignende? Ellers ser det bra ut det der :) HZ-sub?

Takk, begynner å bli fornøyd med bilen nå, fått bestilt spacer'e også, de skulle visst komme fort, så har de vel før det treffet i Oslo om 2 uker :)

Har prøvd å se etter det, men greide ikke å se noe som hindret kassa.... 

Det er ground zero sub ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...