Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 05 X3 med 2,0d på 150 hk, satt å surfa litt på nett i går å endte opp med å kjøpe en ppc fra BSR igjen, er det noen her inne som har BSR tunet sin X3 som kan komme med litt info om hvor mye bedre bilen går, dette skal jo øke fra 150 til litt over 190hk

Skrevet

På generell basis kan jeg si at de bilene jeg har kjørt før og etter tuning blir mer livlig og føles veldig bra ut.

Noen små nyanser skal jeg ikke komme med da jeg ikke har noe grunnlag for det.

Motorene trekker enda mer enn før over et litt bredere register, forutenom v70 med 2.4d motoren som er helt sinnsykt endret med tuning!

Du vil nok ikke angre på at du tunet, det blir en god del bedre enn hva det er originalt.

Skrevet

Jeg har brukt BSR på 2 biler tidligere, en Volvo V70 , 2.0t og en Audi A4, 1,8tq og jeg var veldig fornøyd med effekt økningen på begge

Skrevet

Har akkurat hentet min nye ppc fra BSR, ble ikke akkurat imponert over effektøkningen da den ikke går noe bedre enn den gjorde fra før.....misstenker nå at bilen allerede var tunet når jeg kjøpte den, flott med 6000 kr rett i dass hehe

Skrevet

Må korrigere meg selv litt, første prøvetur rett etter lasting av nytt program var ikke imponerende.........kjørte en tur en time senere og nå merker jeg stor forskjell, dreimoment og akselerasjon er merkbart bedre og bilen er virkelig artig å kjøre :)

Skrevet

Da jeg fikk min første tuning fra TRF så husker jeg han sa at dieselpumpe brukte litt tid på å lære seg det nye oppsettet, type halvtime-ish  

Jeg kjørte da fra Bryne og hjem til Haugesund og merka at det endra seg underveis. Dette er en tur på 11-12 mil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...