heyho Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Jeg har en 01 E39, i displayet får jeg bare opp utetemperatur der hvor man kan få opp info fra kjørecomputeren. Har BC knappen på venstre spak, men skjer ingen ting når jeg trykker på den. Er det sånn at kjørecomputer er ekstra utstyr? Jeg får opp all info når jeg kobler til obd2 på bilen. Så informasjonen ligger jo tilgjengelig. Eller kan det være knappen som er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Det et absolutt sannsynlig med defekt knapp. Om du har god nok diagnose utstyr så kan du se om bilen registrerer trykk på bc knappen. Det er faktisk en slik bruker til salgs her inne om jeg ikke husker feil. heyho reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyho Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Selv så har jeg bare billig obd2 leser. Får ikke ut så mye på den tror jeg. Men skal ha den med til Saltkjell en dag. Han skal ta en full diagnose på den. Har litt problemer med parkeringssensoren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyho Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 (endret) Vet du om BMW scanner 1.4.0 kan lese av dette? Endret Desember 25, 2015 av heyho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Kan ikke huske om den gjør det, men tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyho Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2015 Har heller ikke BC knapp på spilleren. Kan det ha noe betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Nei, det tror jeg ingen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 M5 har jo det, da er det flere OBC-funksjoner i radio-skjermen der.. Men de fleste har kjørecomputer uten ekstra knapp på radioen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Jeg har BC knapp på "spiller" og selv med denne delen koblet fra, så virker BC fortsatt med spake og instrumentpanel, så det har nok ingenting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Haha, da beklager jeg. Kan virkelig ikke huske det at de har det! Men men det er bra å bli korrigert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå