bmwpower86 Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 (endret) Da blir det tråd på e28en kjøpte meg en 518 som er godkjent ombygget til m535i bilen har stått lagret i 15-år er ikke noe rust og ny lakk byttet alt i forstilling og bakstillinga.hadde stått lenge så mesteparten av gummi var litt morkent fikk skrudd sammen motoren og fått den oppi. bilde fra jeg hentet bilen Endret Januar 9, 2016 av bmwpower86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 ingen info og bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 He he jo kommer skjedde noe rart nå jeg skulle lage tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 få opp no bilder snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Sånn ser den ut nå har mye planer kommer noe deler og senk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Da var bildene oppe ja Er flott den her! Følger jo med på Facebook-oppdateringene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 (endret) dette blir bra Åja det e du Gøran.. følger jo også oppdateringer på face Endret Januar 10, 2016 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Begynner og bli meget pen denne nå. Bare og vente på våren nå, så blir det og bare fikse småting og cruise rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Endelig en tråd om en skikkelig bil . Som de fleste andre sier ,har jeg og fulgt med på denne og virkelig pen er den. Misunner deg Big Time. Så mye oppdateringer her,håper jeg og se. En skikkelig tråd er er myyyye bedre enn Facebook.. Igjen nydelig bil. Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Ser veldig bra ut! Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Man ska ikke misunne, man ska unne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 Måtte lufte e28en i dag Også fått på klare blinklys glass foran lurer på og få gjort om baklykter også men får se eksosen som dere ser på bilde skal byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 Takker for tilbakemeldinger kommer senkesett denne uka. Ble 15/30 foran og bak fra h&r skulle hatt noe senke skåler hvor får man tak på det og hva er Brukbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Fikk fjærene i går så nå er den litt lavere i dag Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Se der, ja! Gjorde seg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå