Ulrik Joreid Skrevet Januar 6, 2016 Skrevet Januar 6, 2016 Hei.Jeg kjørte hjem fra jobb idag og plutselig når jeg skulle ut av en rundkjøring så skjedde ingenting annet enn at turtallet økte. Skjer ingenting i verken D eller R. Har fyllt girolje uten at det hjalp. Girkassa har lenge vært dårlig bl.a når den girer fra 2 til 3 gir så smeller den seg i gir, så da lurer jeg på om den kanskje har tatt kvelden? Tips anyone?
E.C. Skrevet Januar 6, 2016 Skrevet Januar 6, 2016 Du kan alltid sjekke feilkoder på den, kanskje det er noe spesifikt som er mulig å fikse. Ellers er oljeskift en mulighet, men det kan hende det er for sent nå, du har åpenbart fått hint i forveien i form av harde girskift. Ulrik Joreid reagerte på dette 1
Ulrik Joreid Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Skrevet Januar 7, 2016 Takker for svar Skal det komme feilkoder i dashen bare? Eller hvor finner man dem?
E.C. Skrevet Januar 7, 2016 Skrevet Januar 7, 2016 Du må nok bruke diagnoseverktøy fra BMW eller aftermarket diagnoseutstyr beregnet for BMW. Sjekk i diagnosetråden om det er noen som bor nærme deg. Ulrik Joreid reagerte på dette 1
Ulrik Joreid Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Skrevet Januar 8, 2016 (endret) Okei. Har også en video jeg gjerne skulle lagt til, men finner ikke ut hvordan jeg legger den ut Endret Januar 8, 2016 av Ulla
Shattered Skrevet Januar 8, 2016 Skrevet Januar 8, 2016 ^Letteste er i grunnen å laste opp til youtube Ulrik Joreid reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå