cocos22 Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Hei noen som har en god DIY for bytte av lambdasonde før katalysator helst med bilder? Er dette en grei jobb å gjøre selv? Sent fra min HUAWEI MT7-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Jeg har en på en Lada Niva er det greit nok? Kan sikker også skaffe på en Scania P420. lagunilla og BrilleBjørn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocos22 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Var ikke helt det jeg var ute etter men takk likevel Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Tror det Otis var ute etter var hvilken bil dette gjaldt... Pleier å være greit å informere om det når du spør om hjelp til noe. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocos22 Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Huff ja ser det ikke har kommet med i teksten , er en e46 2002 mod 318 Sent fra min HUAWEI MT7-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 http://bfy.tw/3exO Otis og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå