plugg69 Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Må en 2008 x5 30d ha originalt batteri, eller finnes det andre varianter som er bedre og billigere? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Biltema har best garanti. 4 år på agm og 3 år på de andre. Husk å registrere batteri skift på bilen med rett utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Får en kanonpris på sønnak, blir faktisk billigere enn biltema.. ser jeg kan bruke carly til batteregistrering? håper det ikke er for mye styr.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk H_G reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Både jeg og en kompis hadde Sønnak, og de virker veldig fint i ca 2 år og 3-6 mnd så dør en eller flere celler. Men det er mulig at vi begge to var uheldige med våre batterier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Ikke godt å si.. var det agm? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Jeg kan melde meg på Sønnak klanen, jeg hadde 1 SB950 og 2stk SA1000 som alle tok kveld etter altfor kort tid til tross for jevnlig vedlikeholdslading med Ctek. Er nå på andre året med Biltema AGM 95ah. Beste og kraftigste batteriet jeg har hatt. Målte CCA til 890A med batteritester. 4 års garanti plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Kom på at jeg hadde hatt mobilladeren stående i sigarett tenneren i et par dager, men den skal vel ikke tømme batteriet. Går ikke strøm gjennom sig.tenneren når bilen er lukket og låst..? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Den skal uansett ikke tømme batteriet plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Var forresten sk950 jeg fikk pris på.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Neida, sigarettenner stenges av samtidig som tenningen. Det var forøvrig et SA1000 jeg og min kompis hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Hva må du betale for sk950? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Litt billigere enn biltema sitt største agm.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Ja det er nok en bra pris det, ser de har samme fysiske mål og samme spec, 95ah og 850A EN, vet du hvilken garanti det er på Sønnak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Har ikke snøring, men skal sjekke det? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 2 år. plugg69 og Hpi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå