Swe Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Helt enig med awt. Sen får du tänka på att dab-nätet byggs ut med tiden, det blir bättre och bättre. Bor själv i Bergen och vet att i dagsläget må de till en bra (!) antenn før att undgå problem med täckning, men det har blivit bättre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaktfalken Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Haha, litt flaut å nevne det, men det har jeg faktisk ikke tenkt på. At det ikke vil ha noe og si om ett år eller 2. Tror jeg går for en 3 parts løsning ala mobridge, så sparer jeg en del lapper og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Prøver å skyte inn ett spørsmål med det samme det er så mye fart i denne tråden. Jeg har en F10 med DAB radio, hvis jeg skulle gå for en løsning med kufatec f.eks. som gir DAB+. Kan man benytte eksiterende DAB antenne i bilen, eller må man ha ny antenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Spennende tema og som sannsynligvis vil gjelde mange brukere etterhvert. Godt at vi har teknisk oppedgående medlemmer her som kan gi fornuftige svar og råd! Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå