Laudrup Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Hei! Etter oppfordring starter jeg denne tråden på nytt etter nedleggelsen av bimmeren-forumet. Utgangspunktet mitt for denne bilen var en 1991 modell 320i som jeg hentet fra Tyskland sommeren 2014. Siden den gang er det gjort noen større endringer som overhalt S50 motor, ABS-bremser, ny omplassert bremsekraftforsterker, E36 M3 3,2 understell med bremser foran, E30 M3 bremser bak, BBS RC og sort taktrekk. Søknad om ombygging er også godkjent hos Statens Vegvesen. Jeg skal prøve å legge ut bilder og info om modifikasjonene og endringene etter hvert her. Endret Januar 16, 2016 av Laudrup S. Gunstad reagerte på dette 1
Laudrup Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Oppgradering av understell og bremser Turbo groove bremseskiver foran og bak Spindlere og bærearmer fra M3 3.2 foran Bremser fra E36 M3 foran og E30 M3 bak Treehouse Racing foringer i bærearmer foran Lowtech støtdempere og Weitech fjærer Endret Januar 21, 2016 av Laudrup
Laudrup Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Flytting av batteri. Endret Januar 16, 2016 av Laudrup
Laudrup Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Ny bremsekraftforsterker og endringer av bremsekraftforsterkerens posisjon for S50 plenum skal gå klar. Endret Januar 21, 2016 av Laudrup Øyvind L. reagerte på dette 1
Laudrup Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Nytt bremsesanlegg med ABS. Endret Januar 21, 2016 av Laudrup
Laudrup Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Motor Overhalt bunn og topp PPF 7.3kg cnc-letta svinghjul Komplett 3.2liter clutch Chip uten startsperre program Sør-Afrika radiator til facelift E28 M5 motorfester E24 M6 girkassefester Omsveisa originalgrenrør Endret Januar 17, 2016 av Laudrup
Gabz Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 Flott bil, rått prosjekt og fin framgang! Følger med videre!
Laudrup Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 Takk for det Fremgangen har forsåvidt vært konstant, men har tatt litt lang tid kanskje. Håper på kjøring til sommern
Valset Skrevet Januar 17, 2016 Skrevet Januar 17, 2016 Flott prosjekt! Liker løsningene dine:) har ventet på at denne tråden skulle dukke opp her, fulgte med på bimmeren:)
Laudrup Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 (endret) Takk Artig at noen vil følge tråden her og. Ja, jeg har grublet litt på enkelte av løsningene og håper at de skal fungere. Endret Januar 17, 2016 av Laudrup
Håvard P Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Ser utrolig bra ut [emoji122]?[emoji122]? Sent from my iPhone using Tapatalk
RF91 Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Får vel følga fortsettelsen innpå her då Ein ting eg lure på: Når du seier E28 M5 motorfester, meinar du då "putene" labbane står på, eller sjølve labbane som går frå bil og til blokk? (Korrekt navn på delane forsvant heilt for meg no ) Og er E24 M6 girkassefester bedre på noko vis enn f. eks. standard E30?
Laudrup Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Skrevet Januar 19, 2016 Takk takk Håvard[emoji4] Ja gjør det![emoji4] Tenker på gummien bare, men ser andre bruker fra E30 M3, mulig de er bedre. Jeg er usikker på hva som er forskjell på de fra M6 faktisk, for de ser helt like ut, hehe. Sent from my iPhone using Tapatalk
Pyrox Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Flott bil Lurer på en ting, hvorfor velger du å beholde det originale abs systemet og hvordan gjør du det med abs krans og sensor i forhold til e36 m3 forstilling? På min tenker jeg å fjerne det pga vekt og fordi jeg har hørt det fungerer veldig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå