Gå til innhold

Noen som har meninger om SSP Auto`s E91 `M3` ?


Reset
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Driver å vurderer litt den e91 til SSP auto.

Noen som har hørt / sett eller tenkt noe om denne bilen ? 

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65085808&model=1.749.893&make=0.749&ref=fas

 

Vet det at den koster det samme som en org e90 - e92 M3. 
Men jeg har fortsatt litt den fetisjen på touring. 
Har jo selv e91 335d per idag, som de kunne tenkt seg å tatt i innbytte på M3`en.

 

 

Ser også på Biltilsynet sine sider at denne ligger inne med orginale 325xi specs, med 218hk osvosv.
Bruker ikke dette å endres ved ombygging ? Vill naturligvis fortsatt stå 325xi, dog med oppgitt 420 hk ?
hva skjer med forsikring osv?

 

 

Noen som har erfaringer med SSP forøvrig? service, handel o.l

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke godkjent med den maskinen da vel? De pleier jo å skrive i annonsene om de er godkjent ombygde.

 

Står jo bare at fjærer eksos etc er skrevet inn i vognkort. Skeeeeptisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skriver leveres ferdig reg. på skilt med alt skrevet i vognkort som sportsfjærer, eksos osv. Kan tolkes på to måter, men antar at motor også går under 'alt'.

 

Ser ut som det er lakkforskjell på begge bakdører - sikkert pga. arbeidet de har hatt med bakskjermer, også har det blitt flekket fremover.
 

Endret av Evenol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring og sjekk... Jeg tipper den selges godkjent med motor, alt annet vil overraske meg veldig...

Forsikring så må du spesifisere at det er en m3, eventuelt forsikre den for en gitt sum. Hvis ikke får du bare verdien for en 325 ved skade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er helt rå! kastet lange blikk på den senest om mandagen. hadde jeg hatt pengene til det nå hadde den stått på parkeringsplassen min!

 

Kan forøvrig legge til at Tarjei (han som driver SSP) sa til meg når jeg kikka på den at den skal lakkeres fra dørene og bak for å rette opp I fargeforskjellen.

 

Ombygde biler får aldri tittelen som M3 I vognkortet, det står bare I merknader at den er godkjent ombygget til M3 med de og de delene etc.

Endret av Bjanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ombygd bil vil alltid stå som det den var fra fabrikk i papirene hos Biltilsynet. Det står kun nederst på vognkortet at den er godkjent med annen motor, understell, bremser etc.

Nja, det er ikke helt riktig. Det gjøres forskjellig fra plass til plass, og når bilen ble godkjent. Jeg har både bygget om biler som har fått endret motorstørrelse og antall kw i punkt 10 og all endring står i punkt 15, men samtidig godkjent biler hvor original antall blir stående i punkt 10 og alt står i punkt 15. 

Endret av -Erik-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett sliter vel Ssp om den ikke er godkjent, siden den er annonsert som en M3. Hvertfall om det står M3 i salgskontrakten også, da vil det være svindel om det ikke er en godkjent bil. Men nå er den jo solgt, så da får vi håpe ikke ny eier får samme trøbbelet som vedkommende som kjøpte den,M3 coupeen med S62 og luftfjæring noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket, og der er godkjent med ALT :smile:

 

 

Uansett sliter vel Ssp om den ikke er godkjent, siden den er annonsert som en M3. Hvertfall om det står M3 i salgskontrakten også, da vil det være svindel om det ikke er en godkjent bil. Men nå er den jo solgt, så da får vi håpe ikke ny eier får samme trøbbelet som vedkommende som kjøpte den,M3 coupeen med S62 og luftfjæring noen år tilbake.

 

Er vel allerede bekrefta at den er godkjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...