E39 M5 Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Prøvde å få pris på en 2002 M3, men det viser seg vanskeligere enn jeg trodde! Noen tips om hvor man ikke er direkte uønsket? Jeg er godt voksen, men de de fleste vil ikke gi meg pris engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Jeg vet ikke svaret, men står litt tips/erfaringer ang. forsikring av e46 M3 her: http://bimmers.no/topic/724888-forsikring-bmw-m3-e46/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Prøvde å få pris på en 2002 M3, men det viser seg vanskeligere enn jeg trodde! Noen tips om hvor man ikke er direkte uønsket? Jeg er godt voksen, men de de fleste vil ikke gi meg pris engang... Yjo, send meg en PM. Så kan jeg sjekke for deg. Jobber med dette. Dog krever gjerne selskapene en "større" pakke ved slike biler, altså at man ser på hus osv. Men bare send meg en PM, så kan jeg sjekke for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 (endret) Høres merkelig ut... Jeg fikk full kasko 12k km/året på E46 M3 til et par hundrelapper BILLIGERE enn bilen jeg har nå (320d 2009mod). Endret Januar 18, 2016 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Syns dette virket rart. Jeg fikk pris både hos Gjensidige, IF og DNB uten problemer når jeg tittet etter slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Vi slet med det samme på M550´n. Var nesten ingen som ville røre den engang, og det lille vi fikk av priser var hårreisende for å si det mildt, og vilkårene var helt uten sidestykke. Så det er ikke alltid like lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Jeg har god erfaring med Gjensidige, om det er annerledes nå vet jeg ikke. Har eid M3en i snart fem år. Har da reise, innbo og bil for å få den Fordel-pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Jeg forhørte meg om hvor mye en E36 M3 ville ha kostet meg forsikringsmessig da jeg allikevel var på telefon med selskapet i høst. Kom opp med pris med en gang, dette var Gjensidige. Det eneste var at damen der sa: "det var mye hester det!" *fnis* *fnis*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå