kortsluttning Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 E87 performance felger ønskes! Tror de heter 313 performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 De heter style 313, og finnes i 18" beregnet til 1-serie og i 19" beregnet til 3-serie og Z4. 18" er endel sjeldnere enn 19" på bruktmarkedet, så jeg ville nok også sett på f.eks. eBay.de og lignende. Disse også ble levert i forbindelse med M-pakken til e92/e93 etter faceliften, men da uten "BMW Performance" innskrevet. Jeg angrer fortsatt på at jeg kvittet meg med de jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 Har sett litt etter performance 313 18" på ebay. 1-serie felger går for 20k. 215 og 245 dekk. 3-serie felger for 10k. Er det noen forskjell på disse? Så også at de har performance 261, som var litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 Ikke noe annet enn tilbud og etterspørsel. 19" har også hatt litt problemer med at de sprekker, jeg er usikker på om de i 18" har hatt disse problemene (jeg har ikke fått inntrykk av det). Style 261 har et helt annet utseende, og er i grunn hakket mer vanlig (samt litt mindre populære), derav prisen. Kan jo også nevne style 323 som jeg har/hadde på min 1-serie, men de er ikke så veldig "performance". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 Om det er samme ET burde det jo gå greit 18" får holde, da bilen skal brukes til pendling. Har du den bilen fortsatt? Ble bra med svarte nyrer og M-tech. Bruker e92 felger på vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 (endret) Passer disse på 1-serie? http://www.ebay.com/itm/Original-BMW-3er-E90-E91-E92-E93-18-Zoll-Alufelgen-M-313-Performance-Sommerrader-/291669500885?hash=item43e8db63d5:g:yz8AAOSwiLdV~-uO Endret Februar 6, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 Jeg har aldri sett de felgene i 18" og det innpresset før, og jeg finner de heller ikke igjen på bmwstylewheels.com og realoem, så jeg ville nok trippelsjekket om de faktisk er originale. Jeg tror også at alle 18" av disse har "BMW Performance" skrevet på felgen. Utover det vil de muligens gå på, men det vil bli veldig knapt. Hos meg subbet det med ET37 og 245/35-18 bak om jeg hadde passasjerer med (hadde originale 18" M-tech-felger og 15mm spacer). Foran tror jeg ikke det går med 225/40-18 som er oppgitt, men mulig det går greit med 215/40-18 (jeg har denne dimensjonen, men ET31 nå). Jeg har bilen enda ja (tråd her), men den kommer snart for salg. "Alle" 18" til 1-serie har likt (og ganske høyt innpress), 18" til 3-serie har hakket lavere innpress, men de går stort sett på (noe du sikkert har merket). 19" til 3-serie kan man få litt trøbbel med, men det går stort sett det også. 18" fra X1 som jeg har er veldig på kanten. Ellers vil jo også felger fra nyere 1- og 3-serie passe greit på. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Bare vær obs på at BMW sine diamond cut felger ofte har problemer med at klarlakken slipper. Så sjekk nøye før du kjøper. Og får du tak i noen som er hele i lakken må du være veldig forsiktig med hva du bruker av midler for å rengjøre dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 awt Ser du kjører med 215/40/18 og et31. Er dette helt uten subbing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 I utgangspunktet ja, men det subbet litt i karusellen på Nürburgring. Jeg har riktignok justert camberen bittelitt som du muligens så, da det er i grenseland og vel så det. Dekkene jeg har på er også kjent for å være smale i forhold til tilsvarende dekk. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå