Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra første dag har jeg syntes nærlyset mitt er veldig svakt. Når jeg kjøpte bilen så byttet selger begge pærene da den ene var rosa.
Jeg har vært gjennom flere PKK'er og aldri er nærlyset blitt kommentert så det er muligens innafor, men jeg føler at jeg ikke ser en pøkk og må kjøre med tåkelysene for å se noe.
Jeg mistenker at selger muligens har satt inn noen billige pærer og lurer derfor på om noen har kjennskap til Biltema sine ...om de lyser bra.
Denne 5K
Eller denne 4K

Skrevet

Som Otis sier, gå for night breaker. Du finner flere på ebay.com. Bestilte selv fra ebay ifjor og betalte i underkant av 1000kr for 2pærer sendt fra UK til Norge. Angrer ikke et sekund at jeg kjøpte nightbreaker til min. 

Skrevet

Ok så Osram Night Breaker er altså tingen! :)
Ser på ebay ligger det på rundt 800,- plussporto og toll så kommer vel det på omtrent 11-1200,-

Skrevet

Da har jeg bestilt Osram Night Breaker... så satser jeg på å endelig få et godt nærlys :)

Skrevet

Da kom Osram pærene.... det ble muligens noe bedring, men langt ifra bra!
Tåkelysene lyser jo tre ganger så bra opp som nærlyset!!

Skrevet
1 minutt siden, Otis skrev:

Da er det slitne reflektorer.

Ville man ikke sett dette som flassing eller lignende? De ser nemlig helt fine ut. Og som sagt så har de passert PKK flere ganger uten anmerkning.

Skrevet

De pleier å bli matt/blasse. Så det vises jo ikke direkte.

Jeg har ikke hørt om at tennere / startere kan bli svake. De leverer bare strøm. Mulig jeg tar feil.

Skrevet

Byttet nettopp en rosa og satte inn Biltema. Jeg synes det er drittdårlig. Hadde Biltema fra før også. Kanskje jeg må vaske lyktene eller polere. 

Skrevet

Hadde drit dårlig lys på min e39 før, med orginale reflekterer. De var sølvfarga med et belegg som minte om knørva aluminiumsfolie.. Og ikke spesielt blankt. 

Bytta dem til noen med bixenon, nærlys ble fett bra! Der var det blanke chrome reflekterer.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...