Gabz Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Den var kjekk! Trenger sånn til min og Spent på ferdig resultat! Har du link til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 4, 2016 Forfatter Share Skrevet September 4, 2016 10 timer siden, Gabz skrev: Den var kjekk! Trenger sånn til min og Spent på ferdig resultat! Har du link til den? http://m.ebay.com/itm/111981390590?sojTags=bu=bu&euid=6570a96079f84a60996731ecaa83660c&_mwBanner=1 må nevne at denne er kun visuell oppgradering. Røret som er sveiset på fra siden er ikke boret ut i det rette røret så det er bare en utblås..😁 Jeg hadde håpet det var åpent i begge men den gang ei.. Finere blir det nok hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Åh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 (endret) Ja en sjelden update her.. Fant ut at nå vil jeg få prøvd meg på å shine opp lyktene litt. Brukte 3M sitt lyktefornyer kit for drill. Må si meg fornøyd med resultatet.. Dessverre endel drit innvendig på glassene også men det får bli en annen gang.. Før: Etter: Før: Underveis: etter: anbefaler dette kittet på det varmeste.. Endret Januar 4, 2017 av gullsakar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 et par til.. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 god damn strøkent resultat! hva inneholder 3m sitt kitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 15 timer siden, Freakshow skrev: god damn strøkent resultat! hva inneholder 3m sitt kitt? http://www.odegard-lakk.no/nb-NO/produkter/bilpleie--polering/3m39073-lyktefornyer.aspx var bare gøy å bruke dette settet. jeg kjøpte det på en bilxtra butikk. fikk 15% rabatt siden jeg var i kundeklubben.. anbefales.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Ble veldig bra det ja Spørsmålet nå er vel bare hvor lenge det varer. Vurderer slikt kit til min og, men har en på DCN som kan våtslipe og lakkere med ny klarlakk for 1500 spenn så vurderer det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 Da blir det å prøve å gjøre klar noen karosserideler for lakkering til våren. Det blir bakluka først. Deretter forskjermene og evt dørene. Har alt utenom panser nå.. greit utg punkt på disse delene da det nesten ikke er noe rust eller lakkskader på de.. Målet får være å få den rustfri til sommeren/høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 Ok skitten nå om dagen men den står godt å varmt hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 En kjapp fix på en liten lakkrust i dørkarmen. ///Bmw-Tor og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå