many man Skrevet Februar 17, 2016 Skrevet Februar 17, 2016 fikk denne feilmeldingen på vei til jobb i dag. TIRE PUNCTURE CC-ID 63 Jeg har prøvd å resete men den kommer opp med en gang. Har selvfølgelig sjekket dekkene🤔
Otis Skrevet Februar 18, 2016 Skrevet Februar 18, 2016 Kjipt, men prøvd på nytt, og evt kjør en diagnose. Svært underlig at det ikke vil bli nullstilt, da ABS/DTC bruker samme info...
many man Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Skrevet Februar 18, 2016 Har prøvd å resete igjen nå MRN ingenting skjer.... Kan det ha noe med dårlig skiver /klosser /ABS sensor å gjøre? 240km til de skal byttes ifølge service intervall
many man Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Skrevet Februar 18, 2016 (endret) Ok da får jeg sjekke litt til😁 har denne type motor i min M47-TU2D20 Vet du noe om registerproblemer på denne? Endret Februar 18, 2016 av many man
Reef89 Skrevet Februar 18, 2016 Skrevet Februar 18, 2016 Har du sjekket lufttrykke og? hvis ett etller flere dekk lekker, selvom minimalt så slår systemet ut.
many man Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Skrevet Februar 18, 2016 Ja sjekket alt. Greia var at jeg ikke har lært med hele I drive menyen ang at msn må inn der å "SET TIREPRESSURE " takker for svar 8 timer siden, Reef89 skrev: Har du sjekket lufttrykke og? hvis ett etller flere dekk lekker, selvom minimalt så slår systemet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå