Margrethe Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 4 minutter siden, Shattered skrev: Kjører over Re/Undrumsdal hver dag, skal blinke hvis jeg ser bilen Hehe du får gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Hvem kjøpte 540'en? Så den sto på plassen sin på lørdag, var forbi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 1 time siden, Shattered skrev: Hvem kjøpte 540'en? Så den sto på plassen sin på lørdag, var forbi der. En fyr fra Dal, han hadde to m5. Henta den lørdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 4 minutter siden, Margrethe skrev: En fyr fra Dal, han hadde to m5. Henta den lørdag kveld Stemmer, så han hadde posta noe greier på Facebook, og der dukka bilen opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 4 minutter siden, Shattered skrev: Stemmer, så han hadde posta noe greier på Facebook, og der dukka bilen opp Åja, ja det veit jeg ikke noe om Men godt å bli kvitt den, den har jo brukt opp plass på verkstedet i tre uker nå. Litt trist men sånn ble det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lommy Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 On 12.3.2016 at 3:36 PM, Margrethe said: Da har jeg hatt bilen i litt over to uker og jeg er helt solgt.. Den er en drøm å kjøre og etter jeg fikk besøk av tuningservice her om dagen er bilen tilnærmet perfekt! Trodde faktisk ikke at det skulle gå ann å få den til å bli like morsom som 540en men nå har den blitt mye mer sinna og mye mer bil! Å oppgradere den litt gjorde underverker! Takk for all hjelp, gutter! Vurderer å besøke Tuningservice her i byen, men vil gjerne høre erfaringer fra andre som har tunet F10/F11 525d 3.0. Er det treliteren du har i din? Er du fortsatt fornøyd etter drøye fire måneder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 18 timer siden, lommy skrev: Vurderer å besøke Tuningservice her i byen, men vil gjerne høre erfaringer fra andre som har tunet F10/F11 525d 3.0. Er det treliteren du har i din? Er du fortsatt fornøyd etter drøye fire måneder? Ja er tre liter. Fortsatt like sprek, ikke noe tull og fortsatt fornøyd De kom å fiksa det mens jeg var på jobb faktisk, veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lommy Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Mange takk for info. Det gjør avgjørelsen lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå