Gå til innhold

Diff 118D

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

19 timer siden, oyvindl skrev:

Og det er et kjent problem at det lageret ryker bare så du vet det. Har ikke tatt kvelden på min enda, men menter på at det skal skje.

jasså er det.. dette røk uten forvarsel, ikke en lyd ikke noe.. ikke før høyre bakhjul låste seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.2.2016 at 16.37, xnett skrev:

jasså er det.. dette røk uten forvarsel, ikke en lyd ikke noe.. ikke før høyre bakhjul låste seg :P

Er helt normalt. Den diffen er jo bitte liten. Er svakhet på de bilene.. Vet om 2 andre 118d ifra 05-06 som det har skjedd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, oyvindl skrev:

Er helt normalt. Den diffen er jo bitte liten. Er svakhet på de bilene.. Vet om 2 andre 118d ifra 05-06 som det har skjedd på.

verken bmw eller bimmers kan skaffe deler.. Men overhalt diff kan di skaffe og pakningsett :P haha, snakker om lurerier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette firma i England kan levere lagre til BMW diff: http://www.bearingkits.co.uk/BMW-DIFF-REPAIR-PARTS/C23-1-0.htm

Har handlet fra dem, eneste problemet var at dem ikke ville sende til Norge, men måtte ta det via "foreward to me" service.

Å skifte pinjong- og difflagre er ikke en rettfrem jobb for amatører, vil anbefale å snakke med noen som har erfaring med slike ting om du ikke har den kunnskapen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stig. skrev:

å hvis lagera har gått så a dundas at du har hatt et hjul som har låst seg så kan jeg vel si det at hverken pinjongen din eller kronhjulet ser veldig bra ut.

Det har du helt rett i. Slike ting må repareres før det kommer dithen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, stig. skrev:

å hvis lagera har gått så a dundas at du har hatt et hjul som har låst seg så kan jeg vel si det at hverken pinjongen din eller kronhjulet ser veldig bra ut.

alt så veldig pent ut... 

har hatt istykker en del differ som har sett verre ut for og si det sånn. Ikke spon i olja engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så til neste spm. 

det går raskere å kjøpe brukt diff. og ikke så gærn pris heller.

MEN, å finne en med utveksling som denne diffen har var ikke lett. denne har 2.47. det nermeste jeg kommer på skroting er 3.07.

Noen formeninger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...