xnett Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Hei.. E87 118D 2004 med defekt pinjonglager. Hvor får jeg kjøpt ny deler? Kun pakninger og støvringer på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Hvis det ikke finnes i delekatalogen så har ikke BMW det. Da må evt kjøpe brukt diff eller finne noen som lager akkurat til den diffen. Men det vet ikke jeg hvem dom gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 finner repsatser på ebay, men har ikke tid til å vente på det dessverre... Får ta en ringernde imorgen å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Og det er et kjent problem at det lageret ryker bare så du vet det. Har ikke tatt kvelden på min enda, men menter på at det skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 19 timer siden, oyvindl skrev: Og det er et kjent problem at det lageret ryker bare så du vet det. Har ikke tatt kvelden på min enda, men menter på at det skal skje. jasså er det.. dette røk uten forvarsel, ikke en lyd ikke noe.. ikke før høyre bakhjul låste seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 On 22.2.2016 at 16.37, xnett skrev: jasså er det.. dette røk uten forvarsel, ikke en lyd ikke noe.. ikke før høyre bakhjul låste seg Er helt normalt. Den diffen er jo bitte liten. Er svakhet på de bilene.. Vet om 2 andre 118d ifra 05-06 som det har skjedd på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 17 timer siden, oyvindl skrev: Er helt normalt. Den diffen er jo bitte liten. Er svakhet på de bilene.. Vet om 2 andre 118d ifra 05-06 som det har skjedd på. verken bmw eller bimmers kan skaffe deler.. Men overhalt diff kan di skaffe og pakningsett haha, snakker om lurerier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 22 timer siden, oyvindl skrev: Er helt normalt. Den diffen er jo bitte liten. Er svakhet på de bilene.. Vet om 2 andre 118d ifra 05-06 som det har skjedd på. Gjelder dette for 07 -> også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 On 24.2.2016 at 20.37, And-reas skrev: Gjelder dette for 07 -> også? Det er jeg usikker på. Vet ikke hvilke type diff de har brukt på facelift utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Dette firma i England kan levere lagre til BMW diff: http://www.bearingkits.co.uk/BMW-DIFF-REPAIR-PARTS/C23-1-0.htm Har handlet fra dem, eneste problemet var at dem ikke ville sende til Norge, men måtte ta det via "foreward to me" service. Å skifte pinjong- og difflagre er ikke en rettfrem jobb for amatører, vil anbefale å snakke med noen som har erfaring med slike ting om du ikke har den kunnskapen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 å hvis lagera har gått så a dundas at du har hatt et hjul som har låst seg så kan jeg vel si det at hverken pinjongen din eller kronhjulet ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 1 time siden, stig. skrev: å hvis lagera har gått så a dundas at du har hatt et hjul som har låst seg så kan jeg vel si det at hverken pinjongen din eller kronhjulet ser veldig bra ut. Det har du helt rett i. Slike ting må repareres før det kommer dithen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 9 timer siden, stig. skrev: å hvis lagera har gått så a dundas at du har hatt et hjul som har låst seg så kan jeg vel si det at hverken pinjongen din eller kronhjulet ser veldig bra ut. alt så veldig pent ut... har hatt istykker en del differ som har sett verre ut for og si det sånn. Ikke spon i olja engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 Men så til neste spm. det går raskere å kjøpe brukt diff. og ikke så gærn pris heller. MEN, å finne en med utveksling som denne diffen har var ikke lett. denne har 2.47. det nermeste jeg kommer på skroting er 3.07. Noen formeninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå