Gå til innhold

E46 Starter plutselig ikke

Halloja
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en 2001 320i som plutselig ikke vil starte lengre, har stått i ro i flere uker uten å bli starta, startet fint når jeg starta den for første gang, lot motoren stå å gå i noen minutt før jeg skrudde av, prøvde å starte igjen noen timer senere uten hell. Litt lyder er alt jeg får...Noen som har vert borti det samme? Legger ved en film

video-1456947942.mp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daniel80 skrev:

Bensinfilter?

Bensinfilter gir ikke slike lyder uansett hvor tett det måtte være. Diagnose er det første jeg ville tatt. Skal man skru bil selv i dag må man ha diagnose utstyr. Så var det sagt. :-)

Høres ut som starteren ikke går engang. Blir gjettekonkuranse dette. Kan jo være noe med tenningslås. Et defekt rele et sted. Irring i kontakt(er). Vanskelig å si. Men igjen, diagnose. Du kan jo se i diagnose tråden her inne om du finner noen i nærheten av deg som kan hjelpe.  Med diagnose har du hvertfall mulighet for å finne en ledetråd på hvor du skal lete etter feilen. Når jeg så hvordan EML lampa oppførte seg så ligger det nok flere feilkoder i systemet nå. Har det vært arbeidet på bilen fra den ble stoppet til du forsøkte å starte igjen?

Endret av MrBrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...