Halloja Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Hei, har en 2001 320i som plutselig ikke vil starte lengre, har stått i ro i flere uker uten å bli starta, startet fint når jeg starta den for første gang, lot motoren stå å gå i noen minutt før jeg skrudde av, prøvde å starte igjen noen timer senere uten hell. Litt lyder er alt jeg får...Noen som har vert borti det samme? Legger ved en film video-1456947942.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Ville prøvd å tatt diagnose visst ingen andre kjem på noke å teste først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Prøv og koble av minus kabelen i 30 min og deretter sette den på igjen. Vet ikke om det vil hjelpe, men kanskje vært forsøket hvis du ikke har prøvd det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 (endret) Bensinfilter? Endret Mars 3, 2016 av Daniel80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 (endret) 5 timer siden, Daniel80 skrev: Bensinfilter? Bensinfilter gir ikke slike lyder uansett hvor tett det måtte være. Diagnose er det første jeg ville tatt. Skal man skru bil selv i dag må man ha diagnose utstyr. Så var det sagt. Høres ut som starteren ikke går engang. Blir gjettekonkuranse dette. Kan jo være noe med tenningslås. Et defekt rele et sted. Irring i kontakt(er). Vanskelig å si. Men igjen, diagnose. Du kan jo se i diagnose tråden her inne om du finner noen i nærheten av deg som kan hjelpe. Med diagnose har du hvertfall mulighet for å finne en ledetråd på hvor du skal lete etter feilen. Når jeg så hvordan EML lampa oppførte seg så ligger det nok flere feilkoder i systemet nå. Har det vært arbeidet på bilen fra den ble stoppet til du forsøkte å starte igjen? Endret Mars 4, 2016 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Ja så ikke videoen før jeg svarte. Enig i at det ikke bør komme sånne lyder uansett hvor tett bensinfilteret er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå