Ryeng1 Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 18 timer siden, bmwgreg90 skrev: Di leverer type papirer som di påstår er godt nok ift TUV. jeg kjøpte mitt sett for 8.1k med frakt. Ja, riktig. Om jeg skulle bestilt BC så måtte jeg visst på forhånd om papirene duger som godkjenning hos vegvesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 FIkk LaminX rullene mine på torsdag, så ble montering av LaminX tint på grøftelysene igår. Glemte selvsagt å ta bilde av dette.. Prøver å få tatt hovedlyktene imorgen etter at jeg har fått igjen bilen fra toning av framrutene. Ellers ble det bestilt M3 grill i høyglans sort idag. Liker ikke helt linjene på Bmw Performance grillen, så prøver med dobble riller istedet (uten M3 emblem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Leppa på fangeren ble bra i sort. Enig i at man må bryte litt opp, og ikke ha alt i estoril blå Perfekt bil det her, rett å slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 (endret) 6 minutter siden, Nyheim skrev: Leppa på fangeren ble bra i sort. Enig i at man må bryte litt opp, og ikke ha alt i estoril blå Perfekt bil det her, rett å slett Syns den blir litt hissigere med sort leppe kontra i bilens farge Hyggelig å høre! Fikk igjen bilen fra toning av framrutene tidligere idag, tok noen nye bilder etter en liten helgevask nå istad. Endret April 10, 2016 av Ryeng1 Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 (endret) Endret April 10, 2016 av Ryeng1 Marius2002 og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Elsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Hvis noen er på jakt etter nye felger til sesongen, så vurderer jeg å selge et sett med nyrestaurerte Style 132 felger. Ta kontakt ved interesse! http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=73813696&ref=ads&myad=73813696 Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Åh guuud den bilen er nydelig! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 2 timer siden, Mr Mykland skrev: Elsk Begynner å bli fornøyd selv å nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 2 timer siden, Nyheim skrev: Åh guuud den bilen er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Et par bilder før/etter montering av LaminX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Kunne tenkt meg å prøvd US lysoppsett på bilen. Er det noen i området Hadeland, Oslo, Hønefoss, Gjøvik, Gardermoen som tar på seg slikt? Har desverre ikke fått kjøpt meg dette selv enda, så hvis noen vil tjene noen kroner så skrik ut! Det er også en annen ting som irriterer meg voldsomt med bilen. Siden jeg kun har PDC bak (merkelig nok) så har jeg ikke egen knapp for å skru av/på sensoren. For når jeg rygger, så går ryggekamera og sensoren på, og når jeg nærmer meg noe bak så begynner sensoren og pipe - noe den skal. Men, når jeg da stopper og setter på håndbrekket så slutter aldri sensoren å pipe. Mao, jeg må da kjøre framover igjen til jeg er langt nok unna hinderet bak. Dette er ganske irriterende, men det må da finnes andre måter å få vekk dette på enn å stoppe motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 7 minutter siden, Ryeng1 skrev: Kunne tenkt meg å prøvd US lysoppsett på bilen. Er det noen i området Hadeland, Oslo, Hønefoss, Gjøvik, Gardermoen som tar på seg slikt? Har desverre ikke fått kjøpt meg dette selv enda, så hvis noen vil tjene noen kroner så skrik ut! Det er også en annen ting som irriterer meg voldsomt med bilen. Siden jeg kun har PDC bak (merkelig nok) så har jeg ikke egen knapp for å skru av/på sensoren. For når jeg rygger, så går ryggekamera og sensoren på, og når jeg nærmer meg noe bak så begynner sensoren og pipe - noe den skal. Men, når jeg da stopper og setter på håndbrekket så slutter aldri sensoren å pipe. Mao, jeg må da kjøre framover igjen til jeg er langt nok unna hinderet bak. Dette er ganske irriterende, men det må da finnes andre måter å få vekk dette på enn å stoppe motoren? Kan kodes bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 21 minutter siden, Clarity skrev: Kan kodes bort. Men vil jeg fortsatt ha piping når jeg rygger, eller kun kamera da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 10 timer siden, Ryeng1 skrev: Men vil jeg fortsatt ha piping når jeg rygger, eller kun kamera da? Kun kamera da regner jeg med altså. Men spør i diagnosetråden, der kan du sikkert få et konkret svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå