andreaskarm Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Finnes det ikke fjærer som senker mer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 49 minutter siden, Clarity skrev: Det er mye sant i det du sier, men synes, når du allerede legger ned så mye penger, så vil et par cm til gjøre bilen 100%. Men om det er verdt å miste det adaptive understellet er jo opp til enhver å bedømme. Men bilen blir vel kanskje litt bedre å kjøre med H&R Monotube enn adaptivt understell uansett? Det kommer til å irritere meg hver eneste gang jeg ser bilen, såpass kjenner jeg meg selv. Men, nå har jeg brukt over 30.000,- på bilen de siste to ukene, så en gang må jeg nesten si at nok er nok. Har samboer og barn også, så har nok annet å bruke penger på ^^.. Det adaptive understellet skal visstnok fungere oppimot flere justerbare senkesett, men jeg mener å ha lest at både H&R Monotube og Supersport Black Evolution ikke er kompatibelt med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 51 minutter siden, andreaskarm skrev: Finnes det ikke fjærer som senker mer da? Har gått igjennom sortimentet til H&R, og der er det Low utgaven som senker mest - denne har jeg. Disse fjørene skal senke mellom 35-40mm foran og bak. Jeg skulle gjerne ha funnet noen fjærer som senker mellom 50-55mm. Da hadde jeg slippet alt det ekstra med justerbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Dette du må ha. Da beholder du også adaptivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 25 minutter siden, M3Turbo1000 skrev: Dette du må ha. Da beholder du også adaptivt. Stemmer Men til den prisen så betaler jeg heller 5-6k ekstra å får luftunderstell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 3 timer siden, Ryeng1 skrev: Løftet utseende et par hakk syns jeg, men som du sier - den skulle vært lavere.. Ble perfekt høyde foran med leppa montert, men i hjulbuene så skulle bilen vært 2 cm lavere foran og 1.5 cm lavere bak. Problemet kan fort oppstå om jeg senker den stort mer mtp leppa foran bygger såpass ned. Her på Hadeland så er det mye dårlige veier, så fronten blir veldig utsatt om den blir stort lavere foran. Sitter å titter på justerbart, men jeg klarer ikke å forsvare prisen de skal ha for det mtp at jeg kun trenger et par cm til med gjenger.. Får tak i Supersport justerbart til 8.000,- men det frister klart mest med H&R Monotube på denne bilen. Hadde samme settet på min tidligere E91 LCI 325d, og det er helt overlegent å kjøre på. Men prisen på dette settet kommer på rundt 12.000,-. Itillegg mister jeg vel også det adaptive understellet - noe jeg syns er litt kjedelig, spesielt på en så ny bil. Så jeg er veldig i grublesonen om dagen. Senkeskåler hjelper vel ikke mer enn én cm heller. racespec.no hadde kampanje på bc coilovers på 50% rabatt når jeg handlet. kan sende di en mail og høre om di ikke kan selge deg til samme rabatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 11 minutter siden, bmwgreg90 skrev: racespec.no hadde kampanje på bc coilovers på 50% rabatt når jeg handlet. kan sende di en mail og høre om di ikke kan selge deg til samme rabatt:) Såpass, 50% er ikke ofte. Kan ringe de å høre evt Men har BC settene tüv papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Steike å flott bilen ble med felger, leppe å ny eksos Grise lekker (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 23 timer siden, Ryeng1 skrev: Jeg er ikke helt sikker Magnus, folk sier så mye forskjellig så er vel best å ringe BMW Norge om det tilslutt er de som tar avgjørelsen 😊 Snakket med bavaria Arendal og de mente ikke garantien forsvant når dette ble godkjent i vognkort Får riktig svar så må en nok snakke med BMW Norge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 3 timer siden, Ryeng1 skrev: Såpass, 50% er ikke ofte. Kan ringe de å høre evt Men har BC settene tüv papirer? Dessverre ikke, så det er jo ikke aktuelt. Her er det bare å bite i det sure eplet og skaffe seg H&R Monotube med tiden. Ser syk ut i den fargen, er så hissig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 2 timer siden, Mr Mykland skrev: Steike å flott bilen ble med felger, leppe å ny eksos Grise lekker (y) Takk for det! Veldig fornøyd med fronten nå Ble littegrann skuffet over diffuseren bak faktisk. Syns den ikke bygger nok "ned". Så bilen ser så høy ut bak kontra foran. Leppa foran bygger vel 3-4 cm ned, mens diffuseren bak slutter vel litt før original diffuseren faktisk. Ellers er jeg fornøyd med eksosen og felga, ble en helt annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 25 minutter siden, Clarity skrev: Dessverre ikke, så det er jo ikke aktuelt. Her er det bare å bite i det sure eplet og skaffe seg H&R Monotube med tiden. Ser syk ut i den fargen, er så hissig. Da må jeg få settet nedi 7-8k skal det bli aktuelt, og det er vel heller tvilsomt.. Liker godt estorilblå, sålenge den er ren! ^^.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Ble utrolig pent med de nye delene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 4 timer siden, Ryeng1 skrev: Da må jeg få settet nedi 7-8k skal det bli aktuelt, og det er vel heller tvilsomt.. Liker godt estorilblå, sålenge den er ren! ^^.. Di leverer type papirer som di påstår er godt nok ift TUV. jeg kjøpte mitt sett for 8.1k med frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 20 timer siden, Gabz skrev: Ble utrolig pent med de nye delene! Bra det faller i smak hos flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå