superberg Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 (endret) Endret Mars 22, 2016 av superberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Du må nok bytte lykt dessverre. Det er ikke noe lyspærer som an skiftes fordi dette er LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superberg Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Nei, LED er det ikke. Det er vanlige lyspærer. Problemet er at disse fungerer (har sjekket ved å flytte dem rundt), men likevel fungerer det ikke. Hva kan det være? sikring? dårlig kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anathema Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Tåpelig å fjerne førsteinnlegg. Hei, Etter at jeg vasket bilen sist, dukket det opp en feilmelding på lys og det dreide seg om baklyset. Jeg har sjekket lyspærene på venstre side, og alle virker, selv om de ikke lyser som de skal. Jeg legger ved bilder. Er det noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superberg Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Problemet er løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anathema Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ser ikke ut som du skjønner hvordan et forum fungerer? Man skal aldri slette førsteinnlegget. Når problemet er løst bør man skrive hva løsningen var. Daniel80 og sondre reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 ..for at andre med/ som får samme problem skal finne frem. Og løsningene/ hva som er gjort skal postes. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå