Rizna Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Hallo har nettop fått mine CCFL Angel Eyes til E46, før jeg hadde tenkt å starte. så lurte jeg på om noen av dere har noen tips til hvordan jeg bør gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 (endret) Ta strøm frå plusspolen i motorrommet og stjel styrestrømmen med ein strømtyv på ledningen til parklyset. Har du bilde eller link til settet ditt?Strømtyv: Endret Mars 28, 2016 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 CCFL er jo utgått for altfor mange år siden. Kjøp heller LED så slipper du feilmelding (flashing), er finest, vedlikeholdsfri, fantastisk lystyrke osv. Sjekk LED tråden min side 1 nederst for info. Men ja for å svare på topic så er det best med en strømtyv som nevnt over på parklyset. En tar jo så klart vekk parklys pæren etterpå. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Slik ser settet ut, Har du noe link til noen bra LED Angel Eyes Reef? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 6 minutter siden, Rizna skrev: Slik ser settet ut, Har du noe link til noen bra LED Angel Eyes Reef? Det har jeg, men det er vesentlig om du har original xenon eller ikke? da ringene er forskjellige str. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 1 minutt siden, Reef89 skrev: Det har jeg, men det er vesentlig om du har original xenon eller ikke? da ringene er forskjellige str. Har ikke orignal xenon nei, mener 131mm skal passe på disse lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 27 minutter siden, Rizna skrev: Har ikke orignal xenon nei, mener 131mm skal passe på disse lyktene For E46 uten linse (xenon) : 2 stk ringer på 13 cm diameter.2 stk ringer på 14,5 cm diameter. http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-3-Series-w-Non-HID-Halogen-Headlight-SMD-LED-Angel-Eyes-Halo-Rings-Kit-/380369244535?fits=Make%3ABMW&hash=item588fc61177:g:gu8AAOSwBLlVEgie&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Lurer ennda på hvordan jeg skal koble disse på parklysene. Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Det har jo både jeg og "sammyen" svart i tidligere i tråden. Du finner parklys ledningene og tar en strøm tyv innpå de sammen med ledingen fra ringene. + og - fra ringene kobles sammen på det originale ledningsnettet. Men google det, det finnes milliarder av detaljerte diy om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 (endret) Anbefaler Umnitza Orion v2, de var knallbra. Utrolig sterkt lys, og 60led per ring. På hjemmesidene detes er det en diy. Kobler du remotekabelen på interiørlyskabelen, så lyser de opp likt med interiørlyset når du låser opp bilen. Endret April 1, 2016 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå