Jan E-28 Skrevet Mars 29, 2016 Skrevet Mars 29, 2016 (endret) Har etterlyst leie lokale i nærheten av Sola. Er blitt kontaktet av en som har to lokaler i sentrum av Sola på 100m2 og 120m2. Isolert, strøm, etc. Høres ut til å være perfekt for det jeg leter etter, men prisen blir litt høyere en hva jeg håpet på å finne. Er snakk om 5000kr for det på 100m2. Har ikke vært å sett på noen av de enda. Men om jeg finner noen å leie sammen med hadde de blitt innenfor passe prisleie Jeg kan være interessert i å eventuelt ta større del en 1/2 også om du trenger mindre plass. Endret Mars 30, 2016 av Jan E-28
Shattered Skrevet Mars 29, 2016 Skrevet Mars 29, 2016 Skal du leie det ut som horehus? Tror ikke samleielokale er det riktige ordet stig. og Gorg reagerte på dette 2
Jan E-28 Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Skrevet Mars 30, 2016 Hysjda, finnes da et lite miljø for det også. Men sjansen for å treffe den rette ser jeg jo er ganske liten med denne posten på et forum med nesten kun ballhester Hehe, ser den kan oppfattes litt feil. Var det med å lese korrektur da Shattered reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå