Jan E-28 Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 (endret) Har etterlyst leie lokale i nærheten av Sola. Er blitt kontaktet av en som har to lokaler i sentrum av Sola på 100m2 og 120m2. Isolert, strøm, etc. Høres ut til å være perfekt for det jeg leter etter, men prisen blir litt høyere en hva jeg håpet på å finne. Er snakk om 5000kr for det på 100m2. Har ikke vært å sett på noen av de enda. Men om jeg finner noen å leie sammen med hadde de blitt innenfor passe prisleie Jeg kan være interessert i å eventuelt ta større del en 1/2 også om du trenger mindre plass. Endret Mars 30, 2016 av Jan E-28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Skal du leie det ut som horehus? Tror ikke samleielokale er det riktige ordet stig. og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Hysjda, finnes da et lite miljø for det også. Men sjansen for å treffe den rette ser jeg jo er ganske liten med denne posten på et forum med nesten kun ballhester Hehe, ser den kan oppfattes litt feil. Var det med å lese korrektur da Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå