Øyvind L. Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Noen som har efaring med Bilstein dempere på E87118d med originale M-Sport fjører eller er det andre dempere som gjelder for tiden. Justerbart understell er ikke aktuelt. Vil beholde de originale M-Sport fjørene, men med nye dempere.. Har jeg lest at Bilstein har slitt med dårlig kvalitet de siste årene eller er det bare noe jeg har drømt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Min erfaring er ikke akkurat den du spør etter, men Bilstein B6 var litt vel hardt til vanlig bruk på E39 med M-sport fjær. Og ja, de slet noe voldsomt med kvalitet på B6 til E39 ihvertfall. Men det er vel noen år siden? Jeg var mer fornøyd med Sachs Supertouring og M-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Ok. Men vet du forskjell på B6 og B8 demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 1 time siden, oyvindl skrev: Ok. Men vet du forskjell på B6 og B8 demperen. B8 demperen er kortere, beregnet for senkefjærer. Også kalt Bilstein Sprint før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Ok.. Har surfet litt rundt og ser ut til at Bilsten B6 Sport er en bra oppgradering iforhold til originale M-Sport dempere og B4 demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå