Ivrig86 Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 7 timer siden, -Erik- skrev: Jeg er jo notorisk uenig når det kommer til ombygde biler. Jeg mener man må se på hver enkelt bil, hvordan den fremstår og hva som foreligger av dokumentasjon. Jeg mener samtidig at ikke navnet på bygger eller hvor i landet den er bygget bør ha noe å si, så lenge de som er nevnt over kan dokumenteres. Jaja sant det men i dette tilfelle virker det som raskludvigsen løsninger. Jeg har hatt mange av disse, både ombygde og ikke. Å ombygd kan være bedre teknisk sett Pga om di blir bygd om ordentlig uten sparemodus på pengesekken så blir alt av slitedeler byttet under ombyggingen. Men som du sier... Man må se Ann hver enkelt bil. Men etter min erfaring ville iallefall ikke jeg vurdert ombygd bil uten at jeg kjenner til di som har bygd den. Også med tanke på videresalg, folk vil vite at ordentlige folk har bygd bilen. Men som det blir nevnt, å ta inn en selv blir kanskje ennå billigere enn å kjøpe en ombygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 1 time siden, Ivrig86 skrev: Jaja sant det men i dette tilfelle virker det som raskludvigsen løsninger. Jeg har hatt mange av disse, både ombygde og ikke. Å ombygd kan være bedre teknisk sett Pga om di blir bygd om ordentlig uten sparemodus på pengesekken så blir alt av slitedeler byttet under ombyggingen. Men som du sier... Man må se Ann hver enkelt bil. Men etter min erfaring ville iallefall ikke jeg vurdert ombygd bil uten at jeg kjenner til di som har bygd den. Også med tanke på videresalg, folk vil vite at ordentlige folk har bygd bilen. Men som det blir nevnt, å ta inn en selv blir kanskje ennå billigere enn å kjøpe en ombygd Nå kan jeg kun utale meg i forhold til bilene jeg selv har bygget og eid, og min mening er at sparesekken til tider må være på når det er ett firma som lever av dette og som må tjene penger på det, på lik linje som mange private. Jeg tenker litt sånn att om bilene blir ombygget for å eie etter godkjenning, så er sannsynligheten mye høyere for at det er benyttet gode deler og det ikke er spart og tatt snarveier. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 2 timer siden, -Erik- skrev: Nå kan jeg kun utale meg i forhold til bilene jeg selv har bygget og eid, og min mening er at sparesekken til tider må være på når det er ett firma som lever av dette og som må tjene penger på det, på lik linje som mange private. Jeg tenker litt sånn att om bilene blir ombygget for å eie etter godkjenning, så er sannsynligheten mye høyere for at det er benyttet gode deler og det ikke er spart og tatt snarveier. Ja det er nok riktig ja Men går også på erfaring osv da med tanke på å få koblet opp diverse ting som ikke var gjort på denne det var snakk om. Biler som er bygd for å eies er som regel i bra stand ja... Men igjen, kommer Ann på eieren kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 42 minutter siden, Ivrig86 skrev: Ja det er nok riktig ja Men går også på erfaring osv da med tanke på å få koblet opp diverse ting som ikke var gjort på denne det var snakk om. Biler som er bygd for å eies er som regel i bra stand ja... Men igjen, kommer Ann på eieren Føler vi i bunn og grunn egentlig er enige her kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 On 15. april 2016 at 21.58, -Erik- skrev: Føler vi i bunn og grunn egentlig er enige her Ja hehe mange som bare slenger det i sammen selvom di skal ha bilen selv hehe "bare å få det ferdig og ut å herje" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 10 timer siden, Ivrig86 skrev: Ja hehe mange som bare slenger det i sammen selvom di skal ha bilen selv hehe "bare å få det ferdig og ut å herje" Min erfaring er at dette lett kommer frem når man ser på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå