Conquest Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 http://Det trengte den. så ut som den hadde vert vasket m småstein.. Godt den faldt i gode hender! Ble bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Oktober 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2016 18 timer siden, Conquest skrev: http://Det trengte den. så ut som den hadde vert vasket m småstein.. Godt den faldt i gode hender! Ble bra:) Den har nok vært kjørt ganske heftig ja... Panser og frontfanger var det ikke noe håp for. Nå får vi se om noen vil kjøpe den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Hei! Da er tiden inne for å si farvel. bimmern ligger ut for salg og jeg har hentet meg ny bil. Dessverre er ikke dette en BMW, men SAAB. (Er innerst inne en liten saabnerd). Håper dere tåler å se noen bilder av en sånn her inne Det betyr at så fort 5ern blir solgt er det SAAB forum som gjelder. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81638817&ref=ads&myad=81638817 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Fin Saab. Men hvordan er tilgangen på reservedeler osv nå? Det finnes vel ingen Saab forhandlere lenger? Ang bimmeren så var den fin, men jeg synes prisen burde vært høyere😬 Det skjærer litt i hjerte å se hvor billige f10/f11 er blitt etterhvert, og hvor fort de faller i pris 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Gratulerer med flott bil. Har alltid hatt sansen for SAAB, spesielt 9-5. Kunne du skrevet litt om hva du synes om den i forhold til F10/F11? Og hva er grunnen til at du bytter fra F11 til 9-5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 5 timer siden, Daniel80 skrev: Fin Saab. Men hvordan er tilgangen på reservedeler osv nå? Det finnes vel ingen Saab forhandlere lenger? Ang bimmeren så var den fin, men jeg synes prisen burde vært høyere😬 Det skjærer litt i hjerte å se hvor billige f10/f11 er blitt etterhvert, og hvor fort de faller i pris 😲 Denne 9-5en er bygget på Opel Insignia. Motor er en Fiat/GM 2.0. Alt av drivlinje,girkasse osv er GM. Foreløpig er tilgangen spesifikke saab deler som interiør osv grei. Og tror det vil være ett marked for det i maaange år til Hyggelig at du syns prisen burde vært høyere. Skulle gjerne sett at jeg kunne fått mer for den og.. Men pdd har jeg ikke fått en eneste hendvendelse. Den har ligget ute i 3 uker allerede... 3 timer siden, BimmerFan! skrev: Gratulerer med flott bil. Har alltid hatt sansen for SAAB, spesielt 9-5. Kunne du skrevet litt om hva du synes om den i forhold til F10/F11? Og hva er grunnen til at du bytter fra F11 til 9-5 ? Takk De er på mange måter ganske like. SAAB har i mange år gjort sin egen greie, og det har de forsåvidt med denne modellen og, men. Den virker mer luksuriøs, og robust. Den er tung, men flyr bortover veien. Milsluker akkurat som F11n. Multimedia er helt klart BMW rå på. Og jeg merker at det er mange features jeg savner i SAABn, men på en annen side. Bilen er 100.000 kr billigere. (bruktbilpris), og 4 år eldre. Grunnen til byttet er min saab kåtskap. Har lenge villet hatt en slik 9-5. Min far kjøpte en slik ny i 2010 og har den fortsatt. Endelig fant jeg ett individ som var riktig utstyrt BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå