Gå til innhold

Noen som vet hva dette er?

e9108
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva dette er og hvilken funksjon den har? Jeg lurer på om det er et ledningsbrudd inni her, jeg får ikke strøm fram til min venstre baklykt.

Dette er på bakluken på en e91 318d

IMG_20160402_124034.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en splaicer/samler som enten er der for å samle ledninger med samme signal til samme plass, eller isolere en løs ende med spenning på. Det kan faktisk ofte ligge løse ledere med spenning på i biler som er ment for evt. ekstrautstyr. Ledningsnettet blir lagt, også blir løse ender rett og slett bare isolert med spenning på om bilen ikke skal ha det utstyret og det i tillegg er annet utstyr på sikringen.

Endret av Andreashag
Mer utfyllende info.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytende jord for feilsøking m.m om det kun er den som er krympet i enden. Om du skal samle jord fra forskjellige kretser bør du vite hva du gjør og sjekke at det ikke er potensialforskjell mellom de forskjellige jordpunktene/utstyret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Får ikke støm helt fram til polene til kjørelys i pæreholderen så da er det kanskje +'en det er noe galt med siden det virker som jeg får jord helt fram til pæreholderen. Får bare fortsette å feilsøke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...