Gå til innhold

Trenger meninger ang. felgvalg til E46

Nyheim
 Share

Anbefalte innlegg

Det var mye god hjelp å få, og har snakket med en del folk om fargevalget. Forskjellige folk mener forskjellige farger, men de fleste vipper mot nr. 2 på bilde.

Jeg er SÅ usikker på hva jeg skal velge, fordi jeg må være sikker på at jeg blir fornøyd, og fornøyd lenge uten å bli lei de over tid. Det er ikke sikkert jeg blir fornøyd med sorte, gråe, chrome-gråe, bronze, etc. Men en sikker vinner, som man ikke blir misfornøyd med er standard silver. Så det blir nok silver, også kan men heller plastidippe (Proff, ikke jalla) de i den fargen man vil prøve ut. Hva tenker dere? :) 

14474023498_e28d345d5d_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Et trygt valg :) Blir jo slettes ikke feil med sølv heller. 

Da gjenstår spørsmålet hvor den beste plassen jeg kan kjøpe replika CSL mest mulig lik ekte. 
Ser hvis man søker de opp på ebay for eksempel så får man opp mange forskjellige replikaer, hvor noen ligner veldig på ekte CSL, og noen ser ikke lik ut i det hele tatt!

www.cmwheels.com har noen som ser veldig bra ut (De som er bilde av i første post)

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte disse av samme selger tilbake i 2013. De var veldig pene og godt gjennomførte reps. Hadde til og med skriften mellom bolthullene, unntatt "BMW" :P 

http://www.ebay.co.uk/itm/19-ALLOY-WHEELS-TO-FIT-BMW-M3-CSL-E46-E90-E92-E93-HYPER-SILVER-STAGGERED-/281924362325?hash=item41a4006055:g:p~kAAOxyDLZSBjWE

Solgte de til MarcusJansen rimelig kjapt, da han bodde i nærheten og kom med et godt bud, slik at han slapp å vente på frakt fra utlandet. Så kjøpte jeg Varrstöen ES6 i stedet. Du kan sikkert sende ham en PM om du vil ha bilder av felger på bil, eller diskutere holdbarheten. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thundercoil skrev:

Jeg kjøpte disse av samme selger tilbake i 2013. De var veldig pene og godt gjennomførte reps. Hadde til og med skriften mellom bolthullene, unntatt "BMW" :P 

http://www.ebay.co.uk/itm/19-ALLOY-WHEELS-TO-FIT-BMW-M3-CSL-E46-E90-E92-E93-HYPER-SILVER-STAGGERED-/281924362325?hash=item41a4006055:g:p~kAAOxyDLZSBjWE

Solgte de til MarcusJansen rimelig kjapt, da han bodde i nærheten og kom med et godt bud, slik at han slapp å vente på frakt fra utlandet. Så kjøpte jeg Varrstöen ES6 i stedet. Du kan sikkert sende ham en PM om du vil ha bilder av felger på bil, eller diskutere holdbarheten. 

Hva i alle dager, jeg satt for 1 time siden å leta etter akkurat de, av akkurat den selgeren. Var til og med inne på en tidligere samtale her på forumet som jeg og du hadde, hvor du bekrefta at det var den selgeren :P Fant de ikke. Takk for linken! Skal sende han MarcusJansen ei melding. Hva kom felgene på totalt med frakt og toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg betalte mellom 7'-7500kr :P Bare hyggelig. 

Edit: Bare vær obs på at samme selger har flere forskjellige reps, der noen mangler skriften og har høyere innpress. De i linken er riktig :P 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...