Rune-K Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Helt riktig du må ikke finne på og gjøre noen modifiseringer som ikke er mulig og få originalt igjen. Da jeg kjøpte min var det fortsatt mulig og finne en bra 745 i tyskland til en billig penge. Det ble tatt inn endel på den tiden for og slaktes. Det er lett og være etterpåklok. I Norge er dette fortsatt en bil for spesielt interesserte, flesteparten vil ha E24 men nå virker det som prisene i værtfall har stabilisert seg og er på vei litt oppover igjen. Men jeg ser at de som er i øvre prisleie står lenge på Finn. Jeg tror jeg kjenner til flesteparten i Norge som har en interesse av disse bilene, det som er litt artig er at noen av de har klumpet seg sammen i Sarpsborg. Vi er 3 stk. og har vel tilsammen en 6-7 E23 stående. En av de er en 745i som ble kjøpt brukt i 1988 og har vært i samme familie siden. Den ble pusset opp for noen få år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 wow litt av et barnfind! Følger med spent videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå